  • Data: 2008-12-23 18:54:45
    Temat: Re: nadplata kredytu - kapital czy odsetki ?
    Od: jokey <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 23 Dec 2008 19:40:40 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    Witaj
    > nie znam za bardzo kredytów
    > wydaje mi sie ze jak splacasz kapital to i odsetki sie zmniejsza
    > ale co to ma znaczyc splata odsetek?
    tez wlasnie nie wiem, ale dzwonila pani z banku i zadala pytanie (po tym
    jak zlozylem na pismie informacje w oddziale, ze dokoonuje nadplaty) co
    chce splacac z mojego kredytu i o ile wlasnie mnie pamiec nie pyta pytala
    czy kapital czy odsetki. Bank PKO BP, kredyt podchodzi pod ustawe o
    kredycie konsumenckim.

    p.s. nie upieram sie, ze czegos nie przekrecilem :)

    --
    pozdrawiam,
    jokey

    gg 67298