    From: "ppinq" <p...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nacjonalizacja bankow
    Date: Fri, 22 Mar 2002 10:44:24 +0100

    >No ja jestem w tym względzie optymistką - myslę że jedno pokolenie
    >wystarczy - juz na naszym przykładzie widać że idzie ku lepszemu :-))

    A może my to tacy wyjątkowi jesteśmy? :-)))

    >A miałeś do czynienia z Francuzami ? To dopiero jest jazdka, sam mniód jak
    >to mówią :-))) Dwa lata negocjowac z nimi można .... i to jeszcze nie koniec

    Ha! O Francuzach to wiem z drugiej ręki - może nawet przebijają tego
    "mojego" Holendra.
    Tym niemniej muszę przyznać, że miałem z nimi kiedyś dosyć przelotny
    kontakt i byłem bardzo pozytywnie zaskoczony - może to wyjątek, a może
    zasługa kontaktu tylko przelotnego... nie wiem.

    >Dokładnie jak napisałeś - przysyłają tu kolesi, którzy są ciency, a z racji
    >że to np. dobry znajomy kogoś tam - to trzeba by mu dać dobrą posadę i mile
    >połechtać jego ego - niech sobie pokieruje ludźmi gdzieś w jakimś kraju
    >"trzeciego świata" :-))) - to było celem dokończenia komentarza ...

    Kiedyś to się pewnie zmieni... (znowu pokolenia? :-)

    >Znając tego tupy instytucje .. to jest wynagradzana tak samo jak pani zza
    >biurka obok, która pije kawe przez 1/3 dnia, przez kolejną 1/3 gada przez
    >telefon w sprawach prywatnych, pozostaje 1/3 podczas której może z nudów
    >załatwi kilka spraw .... Dlatego życzliwość ludzi pracujących w urzędach
    >jest tylko i wyłącznie związana z charakterem danej osoby .. nie zaś ze
    >stosowaniem jakichkolwiek systemów motywacyjnych ...

    A może ta pani jest jeszcze młoda i niedoświadczona?
    Jeśli tak, to starsze koleżanki w końcu ją wszystkiego nauczą :-(
    Gdyby tak np. odłożyła błędną deklarację na kilka latek, to po takim
    czasie uzbierałyby się niezłe odsetki i jej może też by coś z tego kapnęło?
    Ależ jestem zgryźliwy :-)

    >Ano :-(((

    ale to wola ludu...

    >Ciebie:-)
    >
    >Powiedzmy że mam przemyślenia na ten temat .. ale nie powinnam sie
    >wypowiadać publicznie na ten temat ... Wiadomo z jakich względów :-)))

    Rozumiem.

    >Ja też kocham moją ojczyznę :-)) I nie chce mi się emigrować, no chyba że
    >kiedys trzeba będzie za chlebem ... Ale póki co - to jestem optymistką -
    >mam nadzieję że nie będę musiała ! A jeśli juz miałabym do tego USA
    >koniecznie wyemigrować - to najchętniej na pięknym żaglowcu :-)))

    Ładna wizja :-)

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl