    From: "ppinq" <p...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nacjonalizacja bankow
    Date: Thu, 21 Mar 2002 14:54:47 +0100

    >Ja myśle że to niestety brak przewidywania kroków partnera businesowego -
    >myslenie jest w cenie jak to mówią ....U nas niestety nadal jeszcze nie ...

    Ciekawe ile pokoleń zajmie zmiana :-)))

    >Ja kierowałam sie czysto osobistymi względami. A jaki Ty lubisz ?

    Ja ulubionego nie mam :-)
    Z moich doświadczeń wynika, że niekoniecznie reprezentujący go ludzie
    cechują się wysokimi kompetencjami, ale za to mają bardzo wysokie
    mniemanie o sobie. Ale to tylko moje doświadczenia i nie chciałbym
    generalizować.
    Miałem kiedyś do czynienia z holenderskim przedstwicielem holenderskiego
    kapitału (ale to sektor niebankowy) - takiego niezdecydowania i zmieniania
    co tydzień poglądów i koncepcji to jeszcze w życiu nie widziałem.
    Nie wiem czy oni tam u siebie też tak działają, czy tylko do nas przysyłają
    jakiś "piąty garnitur".

    >Oj byłoby super nawet - nie tylko fajnie ! Co do p. Kowalskiego - to nie
    >wiem czy do niego dzwonia - gdyby go obsługiwała ta właśnie pani - to pewnie
    >zadzwoniłaby :-)

    Życzmy sobie więcej takich pracowników US.
    Ciekawe tylko czy ta pani jest tam w jakiś sposób doceniana?

    >To już jest inna kwestia - to jest szantaż .. ale możliwy .... Co za kraj,
    >jak Boga kocham ....

    coż...u władzy są zdaje się ludzie przyzwyczajeni do różnych takich
    "niekonwencjonalnych" metod działania

    >:-)))

    >może sie nie przeliczę. Jak to mówią - " umiesz liczyć - to licz na siebie"
    >Tylko szkoda że sama nie mogę decydować o reszcie moich składek emerytalnych

    Skoro już mówimy o tych rzeczach - nie sądzisz, że dużo dobrego mogłaby
    przynieść zmiana zasad wynagradzania funduszy?
    W tej chwili dostają swój % zupełnie niezależnie od wyników - bez mała
    w myśl zasady "czy się stoi, czy się leży..." (bez urazy, to nie do Ciebie:-)
    Gdyby tak to zmienić na udział w wypracowanych zyskach, to motywacja
    byłaby chyba zdecydowanie większa.
    Co tym sądzisz?

    >Nie dobijaj człowieku - bądź troszkę ludzki - wiosna idzie ... To było tak
    >off topic - tytułem dygresji.

    Tak bardzo się nie przejmuj tym co ja tutaj piszę :-)))

    >Ale zawsze można się wynieść do USA (najlepiej
    >popłynać statkiem:-)))

    Nie każdy może i nie każdy chce się wynosić.
    A co do statku, to hm... pomysłowość ludzka nie ma granic :-)

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl