  • Data: 2009-12-08 21:47:18
    Temat: Re: na czym zarabiają banki w przypadku kart kredyt.
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł" news:hfmcgj$v5d$1@achot.icm.edu.pl

    > ot ciekawostka:
    > w pewnym sklepie fotograficznym w krakowie z atrakcyjnymi cenami
    > nie zaplacisz karta - akceptuja tylko gotowke - natomiast przed sklepem
    > jest pudelko cash4you ;)

    He he he jest kilka jak nie kilkanaście takich sklepów (nie tylko
    fotograficznych) w Krakowie. Jak euro mocno stało zaopatrywałem się w dwa
    dyski twarde w jednym z takich przybytków. Różnica w cenie "sklep kartowy"
    vs. "sklep gotówkowy" oscylowała coś w granicy 60 zł na korzyść tego
    drugiego. IMHO gra warta wycieczki do bankomatu (euronet) oddalone od sklepu
    o jakieś 20 metrów, a jeżeli była by taka potrzeba to i więcej bym się
    przespacerował :)
    Za zaoszczędzone pieniądze zasiliłem siostrzeńcowi konto w telefonie :) -
    uśmiech na jego twarzy sprawił mi jeszcze więcej radości, niż sam fakt że
    mogłem coś kupić taniej he he :)

    Odpowiedź jest chyba oczywista :)

    > finalnie mamy wiec produkt X w promieniu 5min spaceru w scislym
    > centrum krakowa, za 850, 1000 i 1200 (+/-1) pln. fajnie, nie? :)

    No ba :)