  • Data: 2009-12-08 23:36:05
    Temat: Re: na czym zarabiają banki w przypadku kart kredyt.
    Od: Clegan <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Gru, 22:47, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:

    > He he he jest kilka jak nie kilkanaście takich sklepów (nie tylko
    > fotograficznych) w Krakowie. Jak euro mocno stało zaopatrywałem się w dwa
    > dyski twarde w jednym z takich przybytków. Różnica w cenie "sklep kartowy"
    > vs. "sklep gotówkowy" oscylowała coś w granicy 60 zł na korzyść tego
    > drugiego.
    Tym niemniej są osoby - także na tej grupie - które ciągle powtarzają
    że kartą jest taniej. A jeśli sprzedawca daje taniej za gotówkę to
    znaczy, że jest zacofany, liczyć nie potrafi i najlepiej jest zmusić
    takiego do przyjmowania płatności kartami. Koniecznie ustawowo - a
    jeszcze lepiej w konstytucji. Oczywiście wszystko dla naszego
    wspólnego dobra.