  • Data: 2009-12-08 21:41:39
    Temat: Re: na czym zarabiają banki w przypadku kart kredyt.
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł" news:hfmbou$u6v$1@achot.icm.edu.pl

    > z amex polska s.a. sie ostatnio chyba cos zmienilo, bo apteka opdal mnie,
    > gdzies bodajze od pazdziernika, czy listopada tego roku, tez wywiesila
    > info, ze przestaja przyjmowac amex-y, ale nie dopytywalem przyczyny...

    Podobna sytuacja w aptece, w której zaopatruje swoich rodziców - logo Amexa
    znikło z szybki a wraz z nim możliwość płacenia ww. kartą. Sam byłem
    świadkiem jak pewien klient ratował się MC :) Transakcje rozlicza w tej
    aptece eService.
    Z tego co się orientuje Amex jest obsługiwany teraz tylko przez FD/Polcard.
    Trąci to trochę (albo i nie trochę monopolem), z drugiej strony przy dość
    znikomej obecności Amexa na rynku nie wiele osób to odczuje.

    Pozdraviam.