  • Data: 2009-12-08 22:49:14
    Temat: Re: na czym zarabiają banki w przypadku kart kredyt.
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MarekZ" news:hfmhuf$hck$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Sprzęt komputerowy kartą w Krakowie to tylko w Bit Computer.

    Jest jeszcze komputronik ;)
    Po za tym jak się uprzesz to znajdziesz jakieś "klitki" gdzie za towar
    zapłacisz plastikiem, ale... ceny i wybór takie, że się zwyczajnie
    odechciewa.
    Osobiście jak składałem swoją maszynkę, która wiernie służy na obczyźnie to
    główne zaopatrzenie było: PCprojekt + bitcomputer a obudowę kupiłem we
    Wrocku :)