  • 1. Data: 2004-05-31 12:44:38
    Temat: Re: multibank ktory oddzial w W-wie polecacie
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    PW <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Mam do wziecia kredyt hipoteczny i chcialbym orzez to przejsc w miare
    > sprawnie. Z gory dziekuje

    Senatorska? :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-05-31 12:45:28
    Temat: multibank ktory oddzial w W-wie polecacie
    Od: PW <w...@p...onet.pl>

    Mam do wziecia kredyt hipoteczny i chcialbym orzez to przejsc w miare
    sprawnie. Z gory dziekuje
    Piotrek

  • 3. Data: 2004-05-31 13:00:44
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michal 'Amra' Macierzynski <m...@p...pl> wrote:

    > Senatorska? :)

    Królewska :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2004-05-31 13:40:39
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    Senatorskiej nie polecam.
    Z utęsknieniem czekam na kres 30 dniowego okresu reklamacji, żeby komuś zmyć
    głowę w sprawie blachej, zdatnej do załatwienia w dwie godziny.
    Zasadniczo mają tam bardzo o sobie wysokie mniemanie i nie widzą związku
    przyczynowo skutkowego między pieniędzmi klientow a swoimi pensjami.
    Innych nie znam bo się z onym bankiem komunikuję zdalnie
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2004-05-31 13:53:43
    Od: s...@p...onet.pl

    > Królewska :)
    >
    > --
    > Przemysław Maciuszko

    w życiu nie pójde na królewską

  • 6. Data: 2004-05-31 14:54:07
    Od: "Tomek B" <t...@p...onet.pl>

    > Senatorskiej nie polecam.
    [...]

    Obawiam sie, ze mamy dokladnie te same doswiadczenia z dokladnie tym samym
    "doradca", btw. czy jego inicjaly to G.G.?
    Ja rowniez czekalem na uplyniecie 30 dniowego okresu reklamacji w jakiejs
    tam sprawie (kredyt hipot.), po prostu lapy opadaja... Az nie chce mi sie
    gadac.

    ten "bank" nie postepuje racjonalnie.

    Tomek

  • 7. Data: 2004-05-31 14:56:17
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    s...@p...onet.pl wrote:

    > w życiu nie pójde na królewską

    Bo? Ja nie narzekam na obsługę tam, jeśli już muszę bywać.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2004-05-31 15:03:27
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >ten "bank" nie postepuje racjonalnie.

    To prawda jest.
    A ten "mój" ma inicjały A.M., co niestety znaczy, że mają takich więcej, a
    to jeszcze gorzej
    yayco

  • 9. Data: 2004-06-01 06:32:11
    Od: "Janoush" <j...@s...pl>

    > Obawiam sie, ze mamy dokladnie te same doswiadczenia z dokladnie tym samym
    > "doradca", btw. czy jego inicjaly to G.G.?

    Czyżby było dwóch doradców G.G. ?
    Bo ja nie mam żadnych problemów z "moim" :). (Senatorska)

    Janusz

  • 10. Data: 2004-06-01 07:49:02
    Od: "wr" <w...@p...onet.pl>

    jest nowy oddzial pod mariottem, na razie nie ma kolejek, polecam