  • 1. Data: 2004-05-31 09:32:01
    Temat: PEKAO - oplata za zabezpieczenie transakcji
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Place oplate za zabezpieczenie transakcji karta dolarowa w postaci 50 centow
    miesiecznie, w przypadku karty zlotowej wynosi to 2.40 pln. Choc pieniadze
    to nie sa wielkie, zastanawiam sie nad sensem tej oplaty, skoro i tak wg
    nowej ustawy to bank przejmuje odpowiedzialnosc za nieuprawnione transakcje
    na 48 (czy 24?) godziny wstecz.

    Moze mi ktos wyjasnic jakiemu celu sluzy ta oplata?

    Stiwi.

  • 2. Data: 2004-05-31 11:59:42
    Temat: Re: PEKAO - oplata za zabezpieczenie transakcji
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 May 2004 11:32:01 +0200, Stiwi wrote:

    > Moze mi ktos wyjasnic jakiemu celu sluzy ta oplata?

    Celem tej oplaty jest poprawienie rentownosci produtktu banku kosztem
    twojej i innych osobistych dochodow.

    innego wyjasnienia nie widze.

    --
    vpw (2004-05-31 13:58:25)

  • 3. Data: 2004-05-31 12:36:07
    Od: "Tomasz " <n...@g...pl>

    Stiwi <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > na 48 (czy 24?) godziny wstecz.
    >
    > Moze mi ktos wyjasnic jakiemu celu sluzy ta oplata?

    Może po to aby nie ponosić odpowiedzialności nawet do kwoty 150 Euro zapisane
    w ustawie. Nie znam oferty PEKAO - tak podejrzewam.

    Tomasz
    <NOTO>

  • 4. Data: 2004-05-31 14:57:32
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Stiwi wrote:

> [...]
    > na 48 (czy 24?) godziny wstecz.
    >
    > Moze mi ktos wyjasnic jakiemu celu sluzy ta oplata?

    Bank odpowiada od kwoty 150 euro w górę.
    Z tą opłatą odpowiada od 0.
    Jak chcesz zrezygnować z tej opłaty to da się to zrobić, ale nie radzę.