  • 1. Data: 2002-10-14 19:22:49
    Temat: multibank - fajny burdel
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@p...onet.pl>

    historia lubi sie powtarzac! po strasznym zamieszaniu z konkursem w mbaku
    (pustelnik2) to samo zaczyna sie multi (konkurs kolibrowy)

    moja dziewczyna zamowila kurtke w rozmiarze S w kolorze zielonym --> dzisiaj
    dostala czerwona L'ke!! (ciekawe jak zalatwia ta reklamacje - jutro bede
    dzwonic)
    ja zamawialem aparat 4 tygodnie temu (mial przyjsc w ciagu 2 tygodni)
    dzisiaj dzwonilem i multilinka rezolutnym glosikiek poinformowala mnie ze
    zostanie wyslany w ciagu 2 tygodni - jestem cierpliwy poczekam, ale tyko 2
    tygodnie - potem trzeba bedzie awanture robic:(

    dlaczego ten BRE tak beznadziejnie realizuje te konkursy???!

    pzdr

    matjaw

  • 2. Data: 2002-10-15 10:00:48
    Temat: Re: multibank - fajny burdel
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Mateusz Jaworski" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:aof5i9$2fr$1@absinth.dialog.net.pl...
> [...]
    tyko 2
    > tygodnie - potem trzeba bedzie awanture robic:(
    >
    > dlaczego ten BRE tak beznadziejnie realizuje te konkursy???!

    Widocznie zatrudniają agencję reklamową, która nad tym nie panuje.

    BaLab