  • 1. Data: 2003-02-22 10:51:08
    Temat: moze nie ta grupa - jakie programy do zarzadzania finansami ?
    Od: "kriscop" <k...@w...pl>

    witam
    kiedys tu bylo ale nie moge znalezc,
    jakie programy polecacie do zarzadania pieniedzmi w budzecie domowym oraz ,
    nazwijmy to inwestycji.
    wiem , ze jest money , jakies inne i porownanie?
    pozdrawiam i dziekuje

  • 2. Data: 2003-02-22 11:35:08
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "kriscop" <k...@w...pl> wrote in

> [...]
    > oraz , nazwijmy to inwestycji.
    > wiem , ze jest money , jakies inne i porownanie?

    Jesli czujesz sie dobrze w Excelu to w krotkim czasie mozesz skroic cos na wlasne
    potrzeby...

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-02-22 12:12:16
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    kriscop wrote:
> [...]
    > oraz , nazwijmy to inwestycji.
    > wiem , ze jest money , jakies inne i porownanie?

    Quicken - www.quicken.com.

    Ma wszystkie bajery razem z obsluga bankow, podatkow, funduszy
    inwestycyjnych, kredytow itp. przez internet.
    Szkoda, ze to nie dziala dla Polski.

    Michal

  • 4. Data: 2003-02-22 13:10:23
    Od: "kriscop" <k...@w...pl>

    na razie sciagam z chipa, na DC poszukam money

  • 5. Data: 2003-02-22 14:23:19
    Od: "michaska" <m...@b...pl>

    polecam moje konto plus

    www.jzk.com.pl

    michaska
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2003-02-22 15:04:10
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl> napisał w
    wiadomości news:b37pfl$55r$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Quicken - www.quicken.com.
    >
    > Ma wszystkie bajery razem z obsluga bankow, podatkow, funduszy
    > inwestycyjnych, kredytow itp. przez internet.
    > Szkoda, ze to nie dziala dla Polski.

    I zdaje się można go dostać za friko, zostanie tylko porto

  • 7. Data: 2003-02-23 01:29:14
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ma wszystkie bajery razem z obsluga bankow, podatkow, funduszy
    > inwestycyjnych, kredytow itp. przez internet.
    > Szkoda, ze to nie dziala dla Polski.

    a z Citi nie zadziala?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski