  • 1. Data: 2012-07-04 21:18:12
    Temat: meritum 8,5%
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    czy meritum da te 8,5% na lokacie do 5000zł, gdy miało się już tam lokaty,
    ale nie konto?
    bo chyba się skuszę na 4% za paliwo i otworzę jednak u nich konto.
    tylko znając moje szczęście to pewnie promocja się zaraz skończy.
    na co trzeba jeszcze uważać przy tym koncie, oprócz tych 200zł/m i 1500zł/m,
    by było za 0zł?

    --
    m7marek

  • 2. Data: 2012-07-04 21:39:58
    Temat: Re: meritum 8,5%
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2012-07-04 21:18, m7marek pisze:

    > na co trzeba jeszcze uważać przy tym koncie, oprócz tych 200zł/m i
    > 1500zł/m, by było za 0zł?

    A gdzie znalazłeś że te 1500 zł wpływów jest wymagane żeby konto było
    darmowe ? To jest chyba tylko warunek zwrotu za paliwo.

  • 3. Data: 2012-07-04 21:45:32
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > A gdzie znalazłeś że te 1500 zł wpływów jest wymagane żeby konto było
    > darmowe ? To jest chyba tylko warunek zwrotu za paliwo.
    no tak, ale bez tych 4% to nie ma po co tam zakładać konta, bo kont za 0
    jest mnóstwo.

  • 4. Data: 2012-07-04 21:59:19
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    wiadomościnews:jt266e$s8q$1@node1.news.atman.pl...> A gdzie znalazłeś że te 1500 zł
    wpływów jest wymagane żeby konto było

    > no tak, ale bez tych 4% to nie ma po co tam zakładać konta, bo kont za 0
    > jest mnóstwo.

    Korzystam od czerwca. Wisienki mają być 10-ego.

  • 5. Data: 2012-07-04 22:41:10
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "m7marek" <m...@i...pl> wrote in message

    > Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > no tak, ale bez tych 4% to nie ma po co tam zakładać konta, bo kont za 0
    > jest mnóstwo.

    Konto dobre, jak trafia sie tak jak teraz lokaty lepiej oprocentowane. karty
    nie trzeba brac i uaktywniac sie jak daja cos lepszego od konkurencji.

  • 6. Data: 2012-07-05 13:31:32
    Od: "mohonk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Konto dobre, jak trafia sie tak jak teraz lokaty lepiej oprocentowane.
    karty
    > nie trzeba brac i uaktywniac sie jak daja cos lepszego od konkurencji.

    Można wziąć kartę i jej nie aktywować. Nie są naliczane wtedy żadne opłaty a
    karta zostaje w rezerwie w razie czego.

    Pozdrawiam
    mohonk