  • 1. Data: 2012-07-04 20:01:41
    Temat: [Sync] przelew z datą przyszłą tylko z aktualnego salda!
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    Krótka piłka na czacie:

    JA: Próbuję zlecić przelew z datą przyszłą jednak otrzymuję komunikat
    "Kwota transakcji przewyższa dostępne saldo rachunku". W jaki sposób
    ominąć ten błąd systemu?

    BANKIER: Na chwilę obecną nie można zlecić wykonania przelewu z kwotą
    wyższą niż środki na koncie.

    To jest jednak wersja ALFA systemu. W wersji BETA podstawowe funkcje
    powinny działać...

  • 2. Data: 2012-07-04 20:24:21
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-04 20:01, osa pisze:
    > Próbuję zlecić przelew z datą przyszłą jednak otrzymuję komunikat "Kwota
    > transakcji przewyższa dostępne saldo rachunku". W jaki sposób ominąć ten
    > błąd systemu?

    Pytam innych:

    Kolejny konsultant: błąd jednostkowy, kontaktować się przez audio/video
    to coś wyczarują

    Ale następna konsultantka przebiła wszystkich:

    BANK: Aby przelew mógł być zrealizowany na koncie musi znajdowac się
    wymagana kwota pieniędzy.

    JA: to jest przelew z datą przyszłą

    BANK: Rozumiem, jednak taka kwota wpada w kwotę blokad, stąd potrzeba
    jest taka kwota już na dzień zlecania.

    JA: przelew z datą przyłą wpada do blokad?

    BANK: Tak, zgadza się, środki na taki przelew zostają zablokwane.

    JA: ciekawe... czyli zlecając przelew na rok 2015 przez 3 lata nie
    będzie dostępu do tych środków?

    BANK: Tak, środki zostają zablokowane na poczet przyszłego przelewu.

    A dalej wyjaśnienia że to z troski aby przelew na pewno zszedł ;)

  • 3. Data: 2012-07-04 21:43:28
    Od: gral <n...@e...pl>

    osa napisał(a):

    > A dalej wyjaśnienia że to z troski aby przelew na pewno zszedł ;)

    nic się nie martw, ja w zeszłym tygodniu zleciłem przelew na następny
    dzień, środki były, przelew przyjęto, niezrealizowano. także tego :)

  • 4. Data: 2012-07-04 22:06:29
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-04 21:43, gral pisze:

    > nic się nie martw, ja w zeszłym tygodniu zleciłem przelew na następny
    > dzień, środki były, przelew przyjęto, niezrealizowano. także tego :)

    No ale to też z troski, żebyś miał środki w tym banku gdy będziesz ich
    potrzebował, co mają tak leżeć innym koncie ;)

    Aktualnie Sync nadaje się chyba tylko do bezpłatnych wypłat z bankomatów
    jako 'przedłużenie' konta u Ojca ;) Ewentualnie do jakiś większych
    zakupów w internecie ze względu na 5% mb. Innego zastosowania dla nich
    nie widzę. System transakcyjny przebija wszystkie cuda z leszkowych
    klonów razem wziętych...

  • 5. Data: 2012-07-05 03:36:47
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Lip, 20:24, osa <o...@g...pl.ee> wrote:

> [...]
    >
    > BANK: Tak, środki zostają zablokowane na poczet przyszłego przelewu.
    >
    > A dalej wyjaśnienia że to z troski aby przelew na pewno zszedł ;)

    Ciekawe co ze zleceniami przyszlymi cyklicznymi w takim razie? :)

  • 6. Data: 2012-07-05 06:20:37
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 07/05/2012 09:36 AM, krzysztofsf wrote:

    > Ciekawe co ze zleceniami przyszlymi cyklicznymi w takim razie? :)

    Usluga dostepna tylko dla posiadaczy aktywow powyzej 1 mln zl :)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 7. Data: 2012-07-05 06:47:12
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-05 06:20, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Usluga dostepna tylko dla posiadaczy aktywow powyzej 1 mln zl :)

    Panienka twierdziła że zlecenia stałe nie wchodzą w blokady, ale jak
    próbowałem zrobić zlecenie stałe to kierowało do przelewów więc
    najwyraźniej to jeszcze nie działa... no ale 1mln nie mam ;)

    A wracając do przelewów z datą przyszło to ~4 konsultantów przyznało
    później, że to błąd i pracują nad usunięciem, więc wyjaśnienia wyżej
    świadczą tylko o bujnej wyobraźni panienki z drugiej strony monitora ;)

  • 8. Data: 2012-07-05 13:07:44
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-05 22:51, xbartx pisze:>
    > Może chciała być kreatywna i w logiczny sposób wytłumaczyć jak to
    > działa ;)

    Chciała być kreatywna i... tyle. Bo dodałem przelew z datą przyszłą (na
    kwotę mniejszą niż saldo ;) ) i oczywiście żadnych blokad nie ma ;)

    > BTW to chyba teraz taka moda będzie, że bank otwierają nowy i wabią
    > jakimiś wiśniami aby kliencie przybyli i testowali. Jak już wszystko
    > okrzepnie, tak około roku powiedzmy jak było o Ojca, to się Synek płatny
    > zrobi coś czuję a przynajmniej karta.

    I wtedy napiszemy: jaki ojciec taki syn ;) W sumie po roku konto ludziom
    z pbb i tak się znudzi więc zamkną bez sentymentu... testując mbank 2.0
    ;) o ile w ogóle powstanie...

  • 9. Data: 2012-07-05 22:51:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

  • 10. Data: 2012-07-06 16:38:48
    Od: W <w...@w...pl>

    osa wystukał, co następuje:

> [...]
    > zakupów w internecie ze względu na 5% mb. Innego zastosowania dla nich
    > nie widzę. System transakcyjny przebija wszystkie cuda z leszkowych

    a własnie - jest gdzieś jakieś demo tego 'innowacyjnego' systemu? bo średnio
    mi się chce u nich konto zakładać ;-)