  • Data: 2005-12-19 21:52:38
    Temat: Re: [media] W sklepie również mogą zeskanować kart
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    news:slrndqbkc0.e0o.joshua@jacek.home...

    > Kiedyś zadałem to pytanie na tej grupie i odpowiedź była taka, że pinpad
    > nie jest ot taka sobie klawiaturka tylko urządzenie które haszuje to co
    > wprowadzono z klawiatury i do terminala przesyła już tylko skrót...

    Nawet jezeli nie da sie przeczytac transmisji miedzy pinapdem a termianlem
    mozna zrobic nakladke na pinpad w postaci przezroczystej, dzieki ktorej
    pozanmy naciskane klawisze. Jezeli mozemy zabrac pinpad "na warsztat"
    to bedzie to duzo latwiejsze.
    Jakby co to mozemy tez zrobic falszywy pinpad - klient wpisuje PIN na
    falszywym
    pinpadzie, zczytujemy sobie dane a jednoczesnie falszywy pinpad wciska na
    prawdziwym pinpadzie wprowadzone cyfry (za pomoca silownikow w nakladce
    na oryginalny pinpad). Dla ulatwienia mozemy wyswietlacz w falszywym
    pinpadzie
    podpiac pod kable wyprowadzone z oryginalnego pinpada.

    W bankomacie jest to o tyle trudniejsze, ze bankomatu nie mozna zabrac
    do domu by go lekko przerobic:)

    Pozdrawiam

    Marcin