  • Data: 2005-12-27 09:23:50
    Temat: Re: [media] W sklepie również mogą zeskanować kartę
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Osiecki wrote:

    > Cóż, jakoś ja nie widzę powodu by robić sceny dlatego że przez chwilę
    > nie widziałeś swojej karty. Skimming to nie reguła a rzadki wyjątek,
    > a psychoza pt. "nie spuszczaj karty z oka" to co najmniej przesada.
    > Karty są po to, aby ułatwiać życie, a nie być źródłem stresów i
    > nerwicy :)

    Tak własnie wyglada rozmowa jesli ktoś przekręca FAKTY. Pisałem i
    awanturze czy scenach? Nie. Powiedziałem to dyskretnie. Chyba lepiej,
    żeby kogos sprawdzono. PO pierwsze procedura obsługi karty nie obejmuje
    chowania jej przed klientem, a ponadto można wielu ludzi uchronić przez
    kłopotami (choćby to miała byc "jedynie" reklamacja).

    Dziwię, się że umniejszasz problem, bo o skanowaniu kart słyszy się
    czesto i wydawało mi się, że jedynie skanujący karty chcieliby, żeby
    temat przemilczeć. Ponadto nie trzeba skanować. Wystarczy przyłożyć
    kartę do plasteliny (odbić dane karty) i zapamiętać 3 cyfry z odwrotu, a
    już można dokonac transakcji w internecie. Nie pisz tylko , ze odkryłem
    Amerykę, bo o takim sposobie sam od kogoś słyszałem (więc część ludzi go
    zna), a lepiej, żeby prócz złodziei także klienci znali ten sposób.

    > Ja też - do banku.

    O ile ma się odpowiednie ubezpieczenie. Cześć zapłaci, bo nie ma
    ubezpieczenia za kradzież pieniędzy przez zastrzeżeniem karty.

    > Tu się zgadzam.

    i ta również - w dodatku jest (moim zdaniem) duzym "grzechem".

    > Bo co, wstyd zakryć ręką pinpad? :)

    Na potrzebę takiego postępowania chciałem m.in. zwrócić uwagę.

    Leszek