  • 1. Data: 2004-04-28 15:22:43
    Temat: mbank znosi opłaty za przelewy
    Od: "MONTWA" <m...@h...com>

    Z kręgów miata Lodzi słyszałem, że "w związku z bardzo dobrymi wynikami"
    zamierzają od 1.09 znieść opłaty za przelewy. Wie ktoś coś więcej?

    MO

  • 2. Data: 2004-04-28 15:27:50
    Temat: Re: mbank znosi opłaty za przelewy
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Z kręgów miata Lodzi słyszałem, że "w związku z bardzo dobrymi wynikami"
    > zamierzają od 1.09 znieść opłaty za przelewy. Wie ktoś coś więcej?

    Wątpię.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-04-28 16:40:14
    Od: quwert <quwert@.gazeta.pl>

    > Z kręgów miata Lodzi słyszałem, że "w związku z bardzo dobrymi wynikami"
    > zamierzają od 1.09 znieść opłaty za przelewy. Wie ktoś coś więcej?
    podobno tak ale mają wprowadzić opłatę abonamentową jakieś 2-5 zeta za
    miech (zasłyszane na mieście nie sprawdzone !!!)

  • 4. Data: 2004-04-28 17:15:30
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    quwert napisał:

    > podobno tak ale mają wprowadzić opłatę abonamentową jakieś 2-5 zeta za
    > miech (zasłyszane na mieście nie sprawdzone !!!)

    No, jeśli zrobią coś takiego to i ja uciekam. W marmurku płacę 5 zł.
    Jako rezerwa pozostanie VWBank /direct/.

    K.

  • 5. Data: 2004-04-28 17:37:04
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > No, jeśli zrobią coś takiego to i ja uciekam. W marmurku płacę 5 zł.
    > Jako rezerwa pozostanie VWBank /direct/.

    Ale opłaty możesz uniknąć,
    za każdy tydzień, w którym przynajmniej 2x
    podlejesz kwiatka: http://www.mbank.com.pl/images/logo.gif
    anulują Ci 1zł opłaty.
    Czyli abonament będzie,
    ale tylko dla leni, którym sie nie chce ... ;-)

  • 6. Data: 2004-04-28 19:40:23
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    S.T. napisał:
> [...]
    > podlejesz kwiatka: http://www.mbank.com.pl/images/logo.gif anulują Ci 1zł
    > opłaty. Czyli abonament będzie, ale tylko dla leni, którym sie nie chce

    Czyżby to jakaś nowa instrukcja rodem z Forum mBanku równie prawdziwa
    jak wieszczenie przez Bartola upadku Kredyt Banku?

    K.

  • 7. Data: 2004-04-28 19:58:14
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Czyżby to jakaś nowa instrukcja rodem z Forum mBanku równie prawdziwa
    > jak wieszczenie przez Bartola upadku Kredyt Banku?

    Skoro tak ochotnie dałeś radę wcześniejszym plotom,
    to czemu miałbyś tej nie uwierzyć?;-)))

  • 8. Data: 2004-04-28 22:00:19
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    S.T. napisał:
    > Skoro tak ochotnie dałeś radę wcześniejszym plotom,
    > to czemu miałbyś tej nie uwierzyć?;-)))

    A tam dałem (wiarę) - 1. kwietnia był dawno temu ;-) Czego to ludziom
    "ślina na język nie przyniesie". Żeby tak straszyć opłatami. Tfu ;-)

    K.

  • 9. Data: 2004-04-29 07:58:58
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    MONTWA <m...@h...com> napisał(a):

    > Z kręgów miata Lodzi słyszałem, że "w związku z bardzo dobrymi wynikami"
    > zamierzają od 1.09 znieść opłaty za przelewy. Wie ktoś coś więcej?

    1 kwietnia juz dawno minal... Jeszcze w zyciu nie spotkalem sie z bankiem
    ktory wycofal sie ze swoich podwyzek. Taki np. ING podnosil rok temu oplaty,
    liczba rorow im przez to zmalala (sam zamknalem) i na tle konkurencji
    wyraznie stracili a wyzsze oplaty zostaly.. A w mbanku czas promocji sie
    skonczyl i nie ma co liczyc na powrot.

    D.

  • 10. Data: 2004-04-29 08:59:58
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Dave " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > liczba rorow im przez to zmalala (sam zamknalem) i na tle konkurencji
    > wyraznie stracili a wyzsze oplaty zostaly.. A w mbanku czas promocji sie

    ale wlasnie taki ING odniosl korzysc
    mial 1.100.000 kont po 4 zl przynajmiej
    a teraz ma 1.020.000 kont po 6 zl przynajmniej
    z czego sa wieksze dochody ?
    odpadlo troche klientow generujacych koszty i nie przynoszacych dochodu