  • 1. Data: 2004-01-05 19:42:10
    Temat: mbank źle rozpoznał bank przy przelewie
    Od: "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez_pf.pl>

    Witam
    Próbuję zrobić przelew na numer
    68103015820000000812054007
    w Banku Handlowym w Warszawie S.A. O/Opole
    z mbanku.
    Już miałem zatwierdzić przelew a tu widzę taki opis banku:
    "Bank Handlowy w Warszawie SA
    BH BPOK/Olsztyn".

    Co zrobić? Posłać przelew czy interweniować w mbanku???

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2004-01-05 20:10:01
    Temat: Re: mbank źle rozpoznał bank przy przelewie
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez_pf.pl>
    napisał w wiadomości news:btceml$3nv$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > "Bank Handlowy w Warszawie SA
    > BH BPOK/Olsztyn".
    >
    > Co zrobić? Posłać przelew czy interweniować w mbanku???

    Nie przejmuj się - w bazie oddziałów datownej na dziś są takie dane:
    ------------------------------
    10301582
    103
    BH
    Bankowy Punkt Obsługi Klienta

    51
    ul.Pstrowskiego 16
    10-602
    Olsztyn
    0

    10301508
    0
    1
    0
    0
    0
    ------------------------------

    I widzę że wszystkieBankowe Punkty Obsługi Klienta mają olsztyński adres -
    tak po prostu sobie BH wpisał. Liczba kontrolna też jest ok, więc moim
    zdaniem możesz spokojnie puszczać przelew.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2004-01-05 20:10:20
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez_pf.pl>
    napisał w wiadomości news:btceml$3nv$1@inews.gazeta.pl...

    > Co zrobić? Posłać przelew czy interweniować w mbanku???

    Nie wiem jak to jest w handlowym ... Ale może być tak jak w kilku bankach,
    że mają CENTRUM ROZLICZENIOWE , i zawsze to właśnie idzie do tegoż centrum,
    a potem już wewnętrznym księgowaniem ;)

    Jeśli wklepałeś prawidłowo nr kont i jesteś tego pewien , pchaj przelew ...

    Pozdrawiam
    SP

  • 4. Data: 2004-01-05 20:57:50
    Od: "Janka" <janka@_usun_inetia.pl>

    Dokłądnie tak jest, wszystko idzie przez Olsztyn....tam jest takie duuużżże
    centrum rozliczeniowe. Bez obaw można słac przelew, trafi gdzie
    powinien;-0)))

    Jana

  • 5. Data: 2004-01-05 21:35:01
    Od: "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez_pf.pl>

    Janka <janka@_usun_inetia.pl> nagryzmolił(a) w

    > Dokłądnie tak jest, wszystko idzie przez Olsztyn....tam jest takie
    > duuużżże centrum rozliczeniowe. Bez obaw można słac przelew, trafi gdzie
    > powinien;-0)))

    OK. Mam nadzieję, bo już poszedł.
    Wcześniej też wysyłałem na ten numer (ale nie ibanowy) i jakoś nie pamietam
    żeby pisało O/Olsztyn.

  • 6. Data: 2004-01-07 00:40:26
    Od: Krystek <k...@e...pl_>

    Janka napisał:
    > Dokłądnie tak jest, wszystko idzie przez Olsztyn....tam jest takie duuużżże
    > centrum rozliczeniowe. Bez obaw można słac przelew, trafi gdzie
    > powinien;-0)))

    Miałem tak z PeKSĄ - po przekonwertowaniu IBAN-atorem nr rach. na NRB
    wrzuciłem w przelew w mBanku i wyskoczyła mi nazwa Centrum
    Rozliczeniowego. Reszta to już wewnętrzne księgowanie. Przelewają kasę
    do odpowienich podległych jednostek na konkretne rachunki.

    K.