    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank zaczyna być płatny ?
    Date: Thu, 12 Jun 2014 08:54:14 +0200

    On Thu, 12 Jun 2014 07:08:55 +0200, Karol <k...@1...pl>
    wrote:

    >Czy ja dobrze widze, że tylko konto mobilne bezie gratis, ale dla
    >dotychczasowych klientów jest niedostępne ?
    >widze, że za karte do ekonta 4zł (chyba że operacje >200 zł)
    >do mobilnego konta karta gratis
    Jak to zaczyna być płatny? Od dłuższego czasu jest. Konto mobilne to
    "nowość" więc chyba powinieneś mówić że mbank zaczyna na nowo być
    bezpłatny. Oczywiście tylko dla nowych jeleni. Stare łosie musiałyby
    zamknąć konta (ok 30-40 dni) i otworzyć na nowo (mobilne). Ale jak
    otwierać nowe to po co w mbanku? Jak nałapią zwierzyny w sidła to
    opłaty za mobilne też wprowadzą.

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl