  • 11. Data: 2014-06-26 12:29:12
    Temat: Re: mbank - ukradliśmy, zauważyłeś ale i tak nie oddamy ;)
    Od: r...@g...com

    Ale sprawdzenie, czy kwota jest poprawna powinno być przeprowadzone PRZED zużyciem
    hasła. Tylko o to psioczę ;)

  • 12. Data: 2014-06-28 11:38:16
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Podobnie PKO BP "zużywa" hasło jednorazowe dla operacji niepotwierdzanych hasłem.
    IMHO sprawa na skargę do nadzoru bankowego lub do innej instytucji.

    -----
    > A jak nazwać to, że mbank "zużywa" hasła jednorazowe nawet jeśli dana operacja nie
    dochodzi do skutku?

  • 13. Data: 2014-06-28 16:40:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Jun 2014 11:38:16 +0200, 666 napisał(a):
    > Podobnie PKO BP "zużywa" hasło jednorazowe dla operacji niepotwierdzanych hasłem.
    > IMHO sprawa na skargę do nadzoru bankowego lub do innej instytucji.

    Tylko ze karty kodow w PKO chyba po rozsadnej cenie, a w mbanku nie

    Ale nie martwcie sie - bank je calkowicie zlikwiduje, bo sms tansze
    :-)

    dochodzi do skutku?

    J.