  • 1. Data: 2014-06-09 19:58:32
    Temat: Citi znów rozdaje tablety na Grouponie
    Od: pws <p...@g...com>

    Powtórka z rozrywki, warunki takie same jak w marcu, czyli tablecik za wydanie 500 zł
    kk. Od 1.01.2012 roku nie można było mieć żadnej karty Citi. Tym razem limit nagród
    to 1500 szt.

    https://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/citi-handl
    owy/39872819/.E07pHT?utm_campaign=UserReferral&utm_m
    edium=raf&RAF=RFO_CPY_USRCLK

    http://goo.gl/nZ1RJA

    Tutaj macie regulamin: http://groupon.home.pl/up/load/RegulaminKonkursuGROU
    BF08.pdf

    PS. Mogę polecić też Inteligo - do zdobycia stówa - piszcie na pws(@)onet.pl

  • 2. Data: 2014-06-10 11:10:13
    Temat: Re: Citi znów rozdaje tablety na Grouponie
    Od: m...@...pl

    W dniu poniedziałek, 9 czerwca 2014 19:58:32 UTC+2 użytkownik pws napisał:
> [...]
    nagród to 1500 szt.

    > https://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/citi-handl
    owy/39872819/.E07pHT?utm_campaign=UserReferral&utm_m

    a czy jeżeli jestem posiadaczem dodatkowej karty kredytowej wydanej do karty żony

    to czy łapię się na tą promocję?

  • 3. Data: 2014-06-10 11:59:05
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 10 Jun 2014 02:10:13 -0700 (PDT), m...@...pl wrote:

    owy/39872819/.E07pHT?utm_campaign=UserReferral&utm_m
    edium=raf&RAF=RFO_CPY_USRCLK
    >a czy jeżeli jestem posiadaczem dodatkowej karty kredytowej wydanej do karty żony
    >
    >to czy łapię się na tą promocję?
    Czytanie nie boli: "nie posiadających od 01.01.2012 żadnej głównej
    karty kredytowej w Citibanku."

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl