  • 1. Data: 2014-06-10 08:40:15
    Temat: Getinonline - lokata mobilna 4%
    Od: m...@...pl

    Witam

    Założyłem swego czasu lokatę mobilną w getinonline na 4%

    http://www.getinonline.pl/egetin2/doc/lokata_mobilna
    .pdf

    no i właśnie dzisiaj kończy mi sie ta lokata

    i zastanawia mnie teraz zapis "Klient ma możliwość założenia tylko
    jednej Lokaty Mobilnej*** oraz Klient może posiadać jedną Lokatę."

    czy moge po zakończeniu swojej pierwszej lokaty mobilnej założyć druga Lokatę
    mobilną?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-06-10 08:42:29
    Temat: Re: Getinonline - lokata mobilna 4%
    Od: mm <m...@n...com>

    m...@...pl pisze:

    > czy moge po zakończeniu swojej pierwszej lokaty mobilnej założyć druga Lokatę
    mobilną?

    nie -> "Klient ma możliwość założenia tylko jednej Lokaty Mobilnej"