  • 11. Data: 2016-01-18 11:04:02
    Temat: Re: mbank siegnie do komorki
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    news:569c989a$0$22826$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale google ... popatrzylem na jakiec czesci elektroniczne, to mi teraz na
    > polskich stronach wyskakuja oferty chinskiej elektroniki.
    > cookie rulez :-)

    Od jakiegoś roku/dwu jak coś kupię to potem mój internet usiany jest innymi
    modelami tego czegoś.
    O co biega - żebym żałował, że wybrałem po swojemu, a nie tak jak internet
    wie, że byłoby dla mnie najlepiej.
    Kogoś chyba pogięło.
    P.G.

  • 12. Data: 2016-01-18 11:28:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-18 o 11:04, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > innymi modelami tego czegoś.
    > O co biega - żebym żałował, że wybrałem po swojemu, a nie tak jak
    > internet wie, że byłoby dla mnie najlepiej.

    Bo nie o to chodzi, że kupiłeś, tylko że szukałeś. Większość, co
    szukała, jeszcze nie kupiła, i wówczas takie reklamy są bardzo dobrze
    stargetowane.

    Zresztą nawet jak kupiłeś - to nie znaczy, że nie chcesz (do)kupić
    czegoś podobnego.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2016-01-18 11:34:19
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 17 Jan 2016 21:27:42 +0100, Marcin <n...@n...com> wrote:

    >promocje z partnerami, np. zawsze tankujemy na stacji X to bank nam
    >podesle oferte znizki zakupu paliwy na stacji Y. Czy ktos to widzial w
    >praktyce i rzeczywiscie dostal oferte zachecajaca do skorzystania z
    >oferty konkurencji chcac kupic jakis produkt?
    Dostalem ale od nie-konkurencji.

    Ok 10 dni temu zapisalem sie dla testow do visaoferty, w tym czasie
    robilem zakupy w spozywczakach i jeden zakup paliwa na BP (ok 67 zł,
    15 litrów paliwa, bo do Paybacka mialem kupon na extra punkty za min.
    15 litrów).
    Dostalem teraz mailem oferte:

    BP 4% zwrotu za zakupy o wartości co najmniej 110 zł
    W SKLEPIE STACJONARNYM KOŃCZY SIĘ 21/01/2016

    To chyba atrakcyjna stawka bo z 4,09 (dzis na tej stacji ktora widuje)
    robi sie 3,9264 a do tego jeszcze payback dorzuci swojego grosza (lub
    wiecej groszy na extrakuponach).

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 14. Data: 2016-01-18 11:36:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-18 o 11:34, WAM pisze:

> [...]
    >
    > To chyba atrakcyjna stawka bo z 4,09 (dzis na tej stacji ktora widuje)
    > robi sie 3,9264 a do tego jeszcze payback dorzuci swojego grosza (lub

    Ja to rozumiem, że rabat nie jest na paliwo, tylko na fanty ze sklepu.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2016-01-18 12:11:07
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 18 Jan 2016 11:36:43 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >Ja to rozumiem, że rabat nie jest na paliwo, tylko na fanty ze sklepu.
    Wątpie, albowiem przy płatności za paliwo i/lub fanty używane są te
    same terminale, w których nie idzie w świat informacja za co się
    płaci. Potwierdza to doświadczenie opisywane tu na grupie i na różnych
    stronach, że przy zwrotach za paliwo z BP (np citi) nie ma możliwości
    weryfikacji za co zapłaciliśmy np:
    http://promocjawbanku.pl/2016/01/zwrot-za-paliwo-ora
    z-wideorejestrator-w-citibanku-ponownie-w-promocji/
    "Warto dodać, że bank nie będzie miał podglądu za co tak naprawdę
    zapłaciliśmy kartą na stacji. Będzie widział tylko ogólna kwotę
    transakcji. Tak więc, pod uwagę brane będą wszystkie nasze zakupy
    zrobione na stacji, a nie tylko płatność za paliwo."

    http://bankobranie.blogspot.com/2015/08/karta-kredyt
    owa-citibank-bp-payback-ze.html
    "Bank "widzi" tylko kwotę, którą wydasz na stacji, a nie zakupione
    towary czy litry zatankowanego paliwa. Suma danej płatności na stacji
    zostanie po prostu podzielona przez średnią cenę paliwa i w ten sposób
    zostaną wyliczone litry teoretycznie tankowanego paliwa PB 95. Za
    każdy litr otrzymasz 1 zł zwrotu."

    WAM

  • 16. Data: 2016-01-18 12:53:33
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Bo nie o to chodzi, że kupiłeś, tylko że szukałeś.

    Teoretycznie wiem, ale uważam to za inteligentne inaczej.

    > Większość, co szukała, jeszcze nie kupiła, i wówczas takie reklamy są
    > bardzo dobrze
    > stargetowane.

    To mnie dziwi. Padła pralka. Szukam i kupuję, nie wyobrażam sobie czekania
    miesiącami z decyzją, ani szukania na kilka miesięcy przed padem (nie jestem
    jasnowidzem). A potem mój internet jest pełny pralek :).

    Pralka to może szczególny przykład bo jak padnie to trzeba szybko zastąpić.
    Ale tak jest chyba prawie ze wszystkim.
    Jakieś 8 lat temu padł mi jeden palnik w kuchence ceramicznej. Wystarczały
    nam 3 - nie szukałem w związku z tym kuchenek ani razu.
    3 tygodnie temu padł drugi. Od przeglądu internetu do zakupu minął 1 dzień i
    teraz mój internet jest pełen kuchenek :).
    P.G.

  • 17. Data: 2016-01-18 13:26:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-18 o 12:53, Piotr Gałka pisze:
    > Teoretycznie wiem

    Wszystko się rozbija o to, że:

    - algorytm nie wie, czy rzeczywiście kupiłeś
    - z faktu, że kupiłeś nie oznacza, że nie kupisz jeszcze raz.

    I nie ma co tutaj dywagować, reklamy targetowane mają o wiele lepszą
    skuteczność, nawet jeśli tej "pralki" ty akurat nie kupisz.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2016-01-18 16:03:41
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > I nie ma co tutaj dywagować, reklamy targetowane mają o wiele lepszą
    > skuteczność, nawet jeśli tej "pralki" ty akurat nie kupisz.

    Pewnie tak, ale nie mam pojęcia jakim cudem to działa.
    Przecież, jak przeglądam wiadomości to pojawiające się między wiadomościami
    pralki nie spowodują, że akurat jedną z nich wybiorę.
    Jak będę chciał kupić to zajrzę do porównywarek, wstępnie wytypuję
    kilka/naście modeli, znajdę parametry, poczytam opinie, podjadę do sklepu
    dotknąć w realu i coś zdecyduję.
    P.G.

  • 19. Data: 2016-01-18 16:18:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...
    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości
> [...]

    >czekania miesiącami z decyzją, ani szukania na kilka miesięcy przed
    >padem (nie jestem jasnowidzem). A potem mój internet jest pełny

    Pralka. Juz telewizor taki pilny nie jest.
    Zreszta nie trzeba miesiecy - wystarczy, ze cos cie odwola od szukania
    i za pare godzin powtorzysz.

> [...]
    >3 tygodnie temu padł drugi. Od przeglądu internetu do zakupu minął 1
    >dzień i teraz mój internet jest pełen kuchenek :).

    No widzisz, a zona by poszukala juz po pierwszym, i po drugim bylby
    jak znalazl.
    Poza tym wystarczy ustalic ze kobieta, i butow, torebek ani ciuchow
    nigdy za duzo :-)

    No wlasnie - przeciez to tak dziala, ze po pierwszym szukaniu by Cie
    bombardowal ofertami - w koncu bys sie skusil, mimo trzech palnikow
    dobrych :-)

    > Zresztą nawet jak kupiłeś - to nie znaczy, że nie chcesz (do)kupić
    > czegoś podobnego.

    No i czasem warto sprawdzic ile kosztuje nowa, a ile naprawa.
    Potem jak czlowiek juz sie zdecyduje na nowa, to podrzuci :-)

    J.

  • 20. Data: 2016-01-18 17:25:49
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > No widzisz, a zona by poszukala juz po pierwszym, i po drugim bylby jak
    > znalazl.
    Myślisz, że wyniki wyszukiwania po 8 latach miałyby jeszcze jakąś wartość?

    > No wlasnie - przeciez to tak dziala, ze po pierwszym szukaniu by Cie
    > bombardowal ofertami - w koncu bys sie skusil, mimo trzech palnikow
    > dobrych :-)
    Na szczęście: - nie szukałem, - 8 lat temu jeszcze tak to nie działało.

    > No i czasem warto sprawdzic ile kosztuje nowa, a ile naprawa.

    Od 8 lat nosiłem się z zamiarem naprawy. Ale tam w środku było coś jak
    okrągła cegła z wystającymi 3 drutami.
    Akurat nawet ze dwa miesiące temu, zaszedłem do sklepu z częściami
    zamiennymi AGD - mieli tylko jakieś pozwijane rurki - że coś się dobierze.
    Założyłem że jak mam oryginalne od Siemensa zdobywać do 22 letniej kuchenki
    to lepiej kupić nową. Jak padł drugi to sprawa się wyjaśniła.
    Przy okazji - Amika (indukcyjna) w porównaniu z tym Siemensem to w każdym
    szczególe straszna tandeta (niestety w temacie 50-ki wolnostojące wybór jest
    niewielki).

    Skojarzone, zasłyszane: Instrukcja obsługi mężczyzny: Jak facet mówi, że coś
    zrobi, to zrobi i nie trzeba mu o tym co pół roku przypominać :).
    P.G.