  • Data: 2006-10-10 08:01:12
    Temat: Re: mbank: przelew między własnymi rachunkami i płatności
    Od: Adam <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 10 Oct 2006 07:53:25 +0200, Andrzej Kłos napisał(a):

    > wpadł, możesz zamówić comiesięczne wyciągi w formacie .htm i z tym już
    > przy pomocy np. OO zrobić wszystko (no może nie wszystko, ale dużo)
    >
    > andy_nek

    Tylko, że:
    - dostaje je co miesiąc - raczej kiepski czas dostępu jak na bank
    internetowy...
    - obejmują tylko ostatni miesiąc - czyli mogę zapomnieć o historii z 5
    ostatnich lat

    Ciężko mi zrozumieć co tak trudnego jest w tym, żeby dodać opcję
    generowania wyciągów w systemie - tym bardziej, że już jest automat, który
    je generuje co miesiąc.

    Adam