    From: Adam <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank: przelew między własnymi rachunkami i płatności
    Date: Mon, 9 Oct 2006 23:27:27 +0200

    Dnia Mon, 09 Oct 2006 20:27:21 +0200, fjacek napisał(a):

    > Szukam i szukam i nie mogę znaleźć, czy mBank ma takie funkcjonalności
    > jak miałem w Inteligo i bardzo często korzystałem:

    > - płatności - czyli zdefiniowany odbiorca i częściowo tytuł, a za każdym
    > razem trzeba podać kwotę i można uzupełnić tytuł. Nie trzeba kodu z
    > karty kodów.

    W Mbanku tę funkcjonalność ma przelew zdefiniowany - również za każdym
    razem możesz zmienić kwotę i tytuł przelewu - bez karty kodów (czy też
    raczej dużo wygodniejszych haseł jednorazowych przez sms)

    > - przelew między własnymi rachunkami - np z eKonta na emax plus. Wybiera
    > się tylko z jakiego konta na jakie i podaje kwotę + kod z karty.

    Jak wyżej, nie musisz również podawać kodu

    > Przelew zdefiniowany musi mieć podaną kwotę i jej zmiana wymaga kodu z
    > karty. Przelew między wlasnymi rachunkami to zwyczajny przelew gdzie
    > musz pisać wszystkie dane.
    Jak wyżej, czyli kwotę można zmieniać za każdym razem jak się przelew
    wykonuje. Do przelewu między rachunkami robisz też zdefiniowane.

    Ale żeby nie było że tylko słodzę - to wypomnę wadę podstawową dla mnie
    wadę systemu mbanku. Oto bowiem jak do tej pory nikt w mbanku nie wpadł na
    to, że czasem przydaje się wyciąg z konta wydrukować - w związku z czym
    szanowni twórcy systemu nie przewidzieli takiej opcji jak eksport np
    historii rachunku do JAKIEGOKOLWIEK formatu - po prostu genialnie. Możesz
    wydrukować sobie stronę internetową - pomijając już sam fakt ramek, to taka
    kilkustronicowa historia wygląda beznadziejnie. No ale cóż, ciąglę mam
    nadzieję, że ktoś w końcu wpadnie na pomysł ...

    Adam