  • 11. Data: 2004-03-28 22:46:34
    Temat: Re: mbank problmy z logowaniem
    Od: "||" <S...@g...pl>

    Michale nic to nie daje bo i niby dlaczego miałoby dac jak direct nei dziala
    to czemu niby proxy ? w druga strone to jeszcze bym rozumiał ale tak :))

    poczema do jutra ..dzieki za probe pomocy

  • 12. Data: 2004-03-29 09:39:50
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c47khj$oh1$...@n...news.tpi.pl,
    > Michale nic to nie daje bo i niby dlaczego miałoby dac jak direct nei
    > dziala to czemu niby proxy ?

    Za dlugo by tlumaczyc - uwierz na slowo - ten sposob juz sie sprawdzil
    wczesniej na WBK oraz na Lukasie.

    --
    Robert

  • 13. Data: 2004-03-29 11:47:59
    Od: j...@p...onet.pl

    > Niezle się wk******* bo od rana nie mogę się zalogować  , jak to wygląda u
    > was?
    >
    > Pozdr.

    u mnie działa bez zarzutu.
    Dzisiaj się logowałem 3 razy i za każdym razem bez problemu.

    JMIC

  • 14. Data: 2004-03-29 16:24:50
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    > u mnie działa bez zarzutu.
    > Dzisiaj się logowałem 3 razy i za każdym razem bez problemu.
    Jup , u mnie też juz działa.

    Pozdr.

  • 15. Data: 2004-03-29 19:56:52
    Od: "||" <S...@g...pl>

    pozwól jednak że ostane przy swoim bo w baki nie wierzę ..chyba że wyjaśnisz
    w czym pomaga uzycie proxy zamiast połaczenia "direct" i to jeszcze w
    połaczeniu szyfrowanym ?

    reasumując rano ruszyło ..więc wina jak nic jest po stronei mbanku ..który
    nawet "przepraszam" nei powiedział ale to już u nich standard .."winny jest
    klient" i już

  • 16. Data: 2004-03-29 19:58:18
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > reasumując rano ruszyło ..więc wina jak nic jest po stronei mbanku ..który
    > nawet "przepraszam" nei powiedział ale to już u nich standard .."winny
    jest
    > klient" i już

    Skoro winny jest mbank, to dlaczego mi działało cały dzień?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 17. Data: 2004-03-29 20:34:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Bo problem nie dotyczyl wszystkich klientów - zalezalo prawdopodobnie od
    > konfig. proxy u ISP.

    Ano właśnie.

  • 18. Data: 2004-03-29 20:34:31
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c49vac$pbk$...@n...onet.pl,

  • 19. Data: 2004-03-30 05:52:47
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > INTERNET EXPLORER 6
    > ==============
    >
    > 1. z menu "Narzędzia" wybierz "Opcje Internetowe"
    > 2. wybierz zakładkę "Połączenia"
    > 3. w przypadku używania połączenia telefonicznego kliknij przycisk
    > "Ustawienia", w przeciwnym przypadku (brak połączeń - nieaktywny przycisk
    > ustawienia) wciśnij przycisk "Ustawienia sieci LAN"
    > 4. w sekcji "Serwer proxy" zaznacz opcje "Użyj serwera proxy..."
    > 5. w pole adres wpisz "w3cache.icm.edu.pl", w pole port - "8080"
    > 6. wciśnij "Ok"
    > 7. wciśnij "Zastosuj", "Ok"

    :(((
    na komputerze przy którym teraz siedze nic nie pomaga:
    ani w jednych ani w drugich ustawieniach
    ani włączenie ani wyłączenie proxy
    ani razem, ani na zmiane, ani kombinacja obu możliwości

    neostrada

    siedze tu czasem tylko, ale by się przydało, żeby zawsze mbank był dostepny
    i na tym kompie :)
    jeśli coś można podpowiedzieć to poprosze

    zbyszko

  • 20. Data: 2004-03-30 06:47:39
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c4anjb$pog$...@n...news.tpi.pl,
    Użytkownik <j...@p...onet.pl>:

> [...]
    >
    > siedze tu czasem tylko, ale by się przydało, żeby zawsze mbank był
    > dostepny i na tym kompie :)
    > jeśli coś można podpowiedzieć to poprosze

    Sa jakies nietypowe problemy akurat dzis - opisywane na Forum.

    --
    Robert