  • 1. Data: 2004-01-26 00:22:38
    Temat: [mbank] placenie rachunkow TPSA
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

    Czy ktos placi moze rachunki TPSA przelewm z mBanku? Jak sie wam to
    sprawdza?

    Pozdr,
    ---
    PMZ

  • 2. Data: 2004-01-26 07:17:10
    Temat: Re: [mbank] placenie rachunkow TPSA
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Czy ktos placi moze rachunki TPSA przelewm z mBanku? Jak sie wam to
    > sprawdza?
    >
    > Pozdr,
    > ---
    > PMZ

    ja place i wszystko jest ok

    w zasadzie wszelkie rachunku reguluje przelewem z mBanku
    i te nowe oplaty mocno we mnie uderza

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=38508

  • 3. Data: 2004-01-26 07:28:20
    Od: Roman Sąsiada <k...@W...poczta.onet.pl>

    Dnia 1/26/04 1:22 AM, Użytkownik PMZ napisał:

    > Czy ktos placi moze rachunki TPSA przelewm z mBanku? Jak sie wam to
    > sprawdza?

    Ja płaciłem kilka razy, zero problemów.

    --
    Roman Sąsiada
    k...@W...poczta.onet.pl http://katoda.republika.pl

  • 4. Data: 2004-01-26 07:34:28
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    PMZ napisał(a):

    > Czy ktos placi moze rachunki TPSA przelewm z mBanku?

    Tak. Regularnie co miesiąc :)

    > Jak sie wam to
    > sprawdza?

    To znaczy co? Przelew z Mbanku jako działanie?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098* *Skype-msprungk*

  • 5. Data: 2004-01-26 08:56:41
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Bob z adresu: <b...@p...pl> napisał(a):

    > w zasadzie wszelkie rachunku reguluje przelewem z mBanku
    > i te nowe oplaty mocno we mnie uderza

    VW?

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 6. Data: 2004-01-26 09:33:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 26 Jan 2004 01:22:38 +0100, "PMZ" <p...@b...pl> wrote:

    >Czy ktos placi moze rachunki TPSA przelewm z mBanku? Jak sie wam to
    >sprawdza?

    Tak samo jak kazdegych innych rachunków.
    --