  • 11. Data: 2014-02-14 23:28:13
    Temat: Re: mbank - niedoróbka z potwierdzeniami
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 14 Feb 2014 19:19:21 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Bo?
    > juz nie mozna przekazywac parametrów miedzy stronami?

    Oczywiście, że można. Ale chcesz szukać checkboksów zaznaczonych 10 ekranów
    wcześniej? Bo ich usunięcie nie będzie możliwe bez czytania w myślach lub
    tworzenia nieprzewidywalnego zachowania systemu.

    A jeśli danych do takiego eksportu nie da się zaprezentować na jednej
    stronie, to jest to po prostu źle zaprojektowane.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2014-02-15 03:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Borys Pogoreło b...@p...edu.leszno ...

    > A jeśli danych do takiego eksportu nie da się zaprezentować na jednej
    > stronie, to jest to po prostu źle zaprojektowane.

    Ano własnie.
    Problemem jest to, ze filtrowanie po nazwie dziala dopiero na danych
    widocznych oraz brak możliwości ustawienia wiekszej ilosci rekordów na
    jednej stronie.

  • 13. Data: 2014-02-15 11:18:43
    Od: W <w...@w...pl>

    Budzik wystukał, co następuje:

    > Ok, to sie nie zrozumielismy.
    > Czyli da sie, ale programiści maja w poważaniu. :)

    TAK!

    A może inaczej - nie tyle programiści, co /mynadżmynt/, który produkuje
    wizję, dokumentację, projekt i inne pierdoły podle których powstaje później
    produkt końcowy :)