  • 1. Data: 2004-11-30 16:48:10
    Temat: mbank mnie wkurzyl:)
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    przyslali na konto informacje, ze mam r-k w banku juz 2 lata, wiec moge miec
    za darmo vise.zadzwonilam - potwierdzili. wyrobilam karte - zaksiegowali
    oplate. zadzwonilam - dowiedzialam sie, ze zlozylam wniosek 05-11-2004, a 2
    lata mi mijal 19-11-2004, a komunikat o promocji wyslali i potwierdzili mi
    pomylkowo. rece opadaja:(

  • 2. Data: 2004-11-30 17:05:58
    Temat: Re: mbank mnie wkurzyl:)
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 30 Nov 2004 17:48:10 +0100, w <coi880$2001$1@mamut1.aster.pl>, "Ruua"
    <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał(-a):

    > oplate. zadzwonilam - dowiedzialam sie, ze zlozylam wniosek 05-11-2004, a 2
    > lata mi mijal 19-11-2004, a komunikat o promocji wyslali i potwierdzili mi
    > pomylkowo. rece opadaja:(

    Ciekawe, ich komputer tak sam się pomylił? ;)

  • 3. Data: 2004-11-30 17:11:05
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    >Ciekawe, ich komputer tak sam się pomylił? ;)

    tez mnie to ciekawi, bo dzwonilam kilka razy. moze nie sprawdzali daty
    otwarcia, tylko, ze ja dostalam ten komunikat? do glowy by mi nie przyszlo
    grzebac w papierach, skoro z tytu zrodel bank mnie namawia do bezplatnej
    karty:( zlozylam reklamacje, zobacze, co dalej.

  • 4. Data: 2004-11-30 19:03:22
    Od: "axell" <a...@o...wywalto.pl>

> [...]
    2
    > lata mi mijal 19-11-2004, a komunikat o promocji wyslali i potwierdzili mi

    A jaka opłata za kartę była na umowie którą prodpisywałeś ?

    pozdr axell

  • 5. Data: 2004-11-30 22:20:47
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
    wiadomości news:coi880
> [...]
    2
    > lata mi mijal 19-11-2004, a komunikat o promocji wyslali i potwierdzili mi

    w tym banku sa juz nastawieni na takie zzeranie drobniakow, nawet oszukujac
    (to moje zdanie)
    ale z ciekawosci zapytam, dzwonilas z reklamacja po naliczeniu oplaty ->
    wskazujac na zachete z ich strony i inne niz oczekiwane efekty ?

  • 6. Data: 2004-11-30 22:40:39
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@k...pl__> napisał w wiadomości

    > w tym banku sa juz nastawieni na takie zzeranie drobniakow, nawet
    oszukujac
    > (to moje zdanie)

    no tym razem mam nadzieje sie nie wywina, bo sa jawne dowody, jak np. oferta
    wyslana do mnie - potwierdzili to. zreszta z mbankiem do tej pory nie mialam
    zgrzytow, to citi mnie permanentnie oszukiwal. znudzulo mi sie zapisywanie
    dokladnych danych osoby, z ktora rozmawiam i co do minuty, kiedy to robie,
    bo tylko to mnie chronilo i dawalo szanse na reklamacje:(

    > ale z ciekawosci zapytam, dzwonilas z reklamacja po naliczeniu oplaty ->
    > wskazujac na zachete z ich strony i inne niz oczekiwane efekty ?

    zadzwonilam w dniu otrzymaniu karty - po aktywowaniu karty mozna bylo
    sprawdzic w necie jej stan, a tam byla zdjeta oplata.

  • 7. Data: 2004-12-01 15:44:39
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    sprawa zakonczona pozytywnie - reklamacja uwzgledniona, oplata oddana:)