  • 1. Data: 2004-11-30 15:57:02
    Temat: [PYTANIE] Express Kredyt w sieci GEpard
    Od: "edwin2" <e...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów!

    Nie wiem do końca, czy temat był poruszany na tej grupie i, czy w ogóle
    pasuje do tematyki grupy, ale nie znalazłem lepszej:) Tak więc moje pytanie
    brzmi następująco: czy ktoś z Was korzystał z tzw. Express Kredytu
    oferowanego przez sieć komisów samochodowych GEpard? Jeśli tak to prosiłbym
    o przybliżenie mi całej sytuacji, jak ma się ona w praktyce? Tzn, czy tak
    jak jest napisane na stronie http://gepard.mojeauto.pl/cms/?id=89 kredyt
    może otrzymać każda pełnoletnia osoba bez pierwszej wpłaty i bez
    zaświadczenia o dochodach?

    Z góry serdecznie dziękuję za każdą odpowiedź!

    Pozdrawiam!