  • 11. Data: 2004-01-26 13:21:26
    Temat: Re: mbank - którą byście bzyknęli
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Czlowieku, nie o instruktaz mi chodzi, tylko o zrozumienie co to w ogole
    > jest za pomysl i do czego to sluzy... Jak wiesz, to napisz tak, zebym
    > wiedzial o co chodzi, ale nie wiedzial jak.

    Skojarz pojęcia przelewu wewnętrznego i powiadomienia o operacjach na
    koncie smsem.
    Jakoś nie wierzę, żeby to było zjawisko masowe. A nawet gdyby (wszyscy by
    na to wpadli), wystarczy wprowadzić opłatę za przelewy powiedzmy poniżej
    10 złotych.

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 12. Data: 2004-01-26 13:30:13
    Od: SebCz <a...@a...pl>

  • 13. Data: 2004-01-26 13:32:28
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    Ups, źle się klikneło, przepraszam.

  • 14. Data: 2004-01-26 14:53:06
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik SebCz a...@a...pl ...

    > Skojarz pojęcia przelewu wewnętrznego i powiadomienia o operacjach na
    > koncie smsem.

    Mbank wprowadził powiadamianie smsem??? To super!!! Ile kosztuje obsługa?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 15. Data: 2004-01-26 14:56:03
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    2...@b...poznan.pl,
    Budzik <b...@p...onet.pl>:
    > Użytkownik SebCz a...@a...pl ...

    > Mbank wprowadził powiadamianie smsem??? To super!!! Ile kosztuje
    > obsługa?

    No wlasnie, takie cos to jest mozliwe ale w Inteligo, pod warunkiem ze
    odbiorca ma wykupiony serwis SMS lub z Sercem (wtedy i email dostanie).

    --
    Robert

  • 16. Data: 2004-01-26 15:13:12
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik SP9LWH s...@a...pl ...

    > A co ma temat do treści ?

    ok, więc zainstalowałem black... i tam jest tylko jedna babka ale mógłbym
    ją bzyknąć :)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki
    mizernej pensji z bankomatu, powiedziałem do siebie: "Chyba się urżnę".
    No i proszę!

  • 17. Data: 2004-01-26 15:42:39
    Od: "Bullitt" <g...@p...onet.pl>

    > wejdźcie na ofertę tygodnia mbanku (np. na stronie logowania),
    > i tam można ściągnąć wygaszacze ekranu z operatorkami mlinii.
    > i tu pytanie :
    > którą byście chetnie bzyknęli ?
    > nalepiej jeszcze w słuchawce na uchu.

    Niestety... mam zablokowaną instalację :(((
    Tak się jednak składa, że pracuję dla 'większego brata', widuję mlinki
    osobiście i... nie dziwię się tej inicjatywie ;) Jednak pomysł ze zrobieniem z
    teleoperatorek 'CallGirls' uważam za skrajnie denny.
    Pzdr,
    Bullitt

  • 18. Data: 2004-01-26 15:44:12
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    RobertS z adresu: <u...@o...pl> napisał(a):

    > 2...@b...poznan.pl,

    > No wlasnie, takie cos to jest mozliwe ale w Inteligo, pod warunkiem ze
    > odbiorca ma wykupiony serwis SMS lub z Sercem (wtedy i email
    > dostanie).

    Może ja jakiś tępy jestem ale nadal nie rozumiem. Żeby wysłać ten przelew ->
    SMS dres musi i tak siąść przy komputerze. To nie lepiej skorzystać z
    jakiejś bramki e-mail -> SMS albo WWW -> SMS? Też za darmo, a wiadomość
    dojdzie szybciej niż przelew elixirem.

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 19. Data: 2004-01-26 15:48:09
    Od: SebCz <a...@a...pl>

> [...]
    > SMS dres musi i tak siąść przy komputerze. To nie lepiej skorzystać z
    > jakiejś bramki e-mail -> SMS albo WWW -> SMS? Też za darmo, a wiadomość

    Dokładnie, trzeba być wyjątkowym dresem, żeby sie w to bawić. Ja zakładam
    raczej inny scenariusz, ktoś o tym pisał już: "Hehe, chcesz, to puszcze ci
    przelew na 100zł w jednogroszówkach, nie wierzysz?"
    I potem sobie udowadniają, że sie da...

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 20. Data: 2004-01-26 15:50:38
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    5...@m...pl,
    Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne) <p...@w...pl>:

    > Może ja jakiś tępy jestem ale nadal nie rozumiem. Żeby wysłać ten
    > przelew -> SMS dres musi i tak siąść przy komputerze. To nie lepiej
    > skorzystać z jakiejś bramki e-mail -> SMS albo WWW -> SMS?

    Tez tego nie rozumiem i nigdy tak nie wysylalem ;)
    To chyba chodzi o taki kaprys czyli rodzaj szpanu.

    > Też za
    > darmo, a wiadomość dojdzie szybciej niż przelew elixirem.

    Jesli przelew w ramach Inteligo, to szybciej dojdzie. Ale nie jestem pewien,
    czy Inteligo wysyla pelny tytul w SMSie powiadamiajacym.

    Natomiast wyzej chodzilo chyba o przelew jako SMS nie jako komorke tylko na
    konto, z odczytaniem w szczegolach przelewu. Oczywiscie nowa oplata tego nie
    ukroci, bo to glownie praktyka na przelewach wewn.

    --
    Robert