  • 1. Data: 2004-01-26 09:16:02
    Temat: Włam do oddziału Multi w gliwicach
    Od: "Dawid" <l...@p...pl>

    Ide rano do banku wchodze, patrze a tu stoją 2 misie z ochrony. Myśle sobie
    co sie stało, ale nic ide dale bo miałem szczęście i trafiłem na najmilszą
    Panią z obsługi.
    Załatwiłem co miałem załatwić i już sie mam pytać czy spodziewają się
    napadu, a tu taka informacja ze w nocy ukradli im 2 kamery. No to ja w
    śmiech. Podobno ładnie nagrali się na nich zanim je zabrali.
    Pozostaje jeszcze pytanie czy weszli do banku na swoje karty płatnicze??
    Pozdrawiam
    Dawid

  • 2. Data: 2004-01-26 13:56:36
    Temat: Re: Włam do oddziału Multi w gliwicach
    Od: z...@p...onet.pl

    > ...Podobno ładnie nagrali się na nich zanim je zabrali.
    > Pozostaje jeszcze pytanie czy weszli do banku na swoje karty płatnicze??

    Ciekawe czy mają tam strażnika nocnego przy monitorze, bo jeśli by był - to co
    robił w czasie wymontażu kamer ;)