  • 1. Data: 2004-01-26 10:00:30
    Temat: mbank - którą byście bzyknęli
    Od: "BankMan" <b...@o...pl>

    siemanko,

    wejdźcie na ofertę tygodnia mbanku (np. na stronie logowania),
    i tam można ściągnąć wygaszacze ekranu z operatorkami mlinii.
    dla leniwych:

    http://www.cafe.mbank.com.pl/delfin/shared/wygaszacz
    e/mBank_black_Installer.exe
    http://www.cafe.mbank.com.pl/delfin/shared/wygaszacz
    e/mBank_white_Installer.exe

    i tu pytanie :

    którą byście chetnie bzyknęli ?
    nalepiej jeszcze w słuchawce na uchu.

    ja bym kilka z nich nabił na moją dzidę.

    pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2004-01-26 10:17:22
    Temat: Re: mbank - którą byście bzyknęli
    Od: "Paweł" <n...@m...pl>

    no tak,

    to trochę zacząłem wierzyć że mbank może mieć klientów wysyłających przelewy
    po 10 groszy zamiast SMS

    ale i tak jak chciał sie ich pozbyć - to nie tą metodą - wystarczyło jakiś
    limit zrobić
    lub choćby rachunek płatny miesięcznie kilka złotych lub bezpłatny powyżej
    określonego salda - naprawdę bym to wolał niż płatne przelewy które są dla
    mnie jedną z podstawowych funkcji banku

  • 3. Data: 2004-01-26 12:08:14
    Od: "EmBaS" <e...@u...op.pl>

    Użytkownik "Paweł" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > określonego salda - naprawdę bym to wolał niż płatne przelewy które są dla

    Zgadzam się z kolegą w zupełności!!!
    Niestety tak to jest w tym kraju, że jak coś jest za darmo to znajdą się
    tacy którzy zaczną kombinować i naciągać w wyniku czego bank jest zmuszony
    ukrócić taki proceder - o ile rzeczywiście miał miejsce. Sam bym tak
    postąpił jednakże wybrałbym inną metodę, chociażby przez wprowadzenie opłat
    za korzystanie z konta i zwolnienie tych którzy posiadają określone saldo na
    koncie. Albo jeśli rzeczywiście chodzi o te przelewy "SMSowe" to wprowadzić
    prowizję dla przelewów poniżej np 10zł i po sprawie.

  • 4. Data: 2004-01-26 12:32:25
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

    > to trochę zacząłem wierzyć że mbank może mieć klientów wysyłających
    przelewy
    > po 10 groszy zamiast SMS

    Wytlumaczcie mi prosze, o co chodzi z tymi "przelewami po 10 groszy zamiast
    sms"? Przelecialem 1500 wiadomosci na liscie i same tylko wzmianki.

    Pozdr,
    PMZ

  • 5. Data: 2004-01-26 12:40:04
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Paweł n...@m...pl ...

> [...]
    > powyżej określonego salda - naprawdę bym to wolał niż płatne przelewy
    > które są dla mnie jedną z podstawowych funkcji banku

    Ale o co chodzi? Przelewy w mBank będą płatne? Jeżeli tak to chyba pora
    przeprosić się z inteligo. Cholera, a tak się przyzwyczaiłem. Ale w sumie
    inteligo usuneło błędy które mi u nich przeszkadzały (historia do 3
    miesięcy np.), mają rewelacyjny serwis sms, więc może nie będzie tak źle.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU
    W CELU USTALENIA CZY PRACOWNIK MA PRACĘ WE KRWI CZY W DUPIE

  • 6. Data: 2004-01-26 12:48:55
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ale o co chodzi? Przelewy w mBank będą płatne? Jeżeli tak to chyba pora

    A co ma temat do treści ?

  • 7. Data: 2004-01-26 12:51:29
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    PMZ wrote:

    > Wytlumaczcie mi prosze, o co chodzi z tymi "przelewami po 10 groszy
    > zamiast sms"? Przelecialem 1500 wiadomosci na liscie i same tylko
    > wzmianki.

    No, i co teraz? Kto wysle instruktaz? :(

    marekz

  • 8. Data: 2004-01-26 13:02:21
    Od: "erynia" <e...@n...forumakad.pl>

    kolega jakis wyposzczony....
    ja bym tam zadnej nie bzyknela :>

    ---
    erynia

  • 9. Data: 2004-01-26 13:09:48
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

    > No, i co teraz? Kto wysle instruktaz? :(

    Czlowieku, nie o instruktaz mi chodzi, tylko o zrozumienie co to w ogole
    jest za pomysl i do czego to sluzy... Jak wiesz, to napisz tak, zebym
    wiedzial o co chodzi, ale nie wiedzial jak.

    PMZ

  • 10. Data: 2004-01-26 13:12:14
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    PMZ wrote:

    > Czlowieku, nie o instruktaz mi chodzi, tylko o zrozumienie co to w
    > ogole jest za pomysl i do czego to sluzy... Jak wiesz, to napisz tak,
    > zebym wiedzial o co chodzi, ale nie wiedzial jak.

    Jezu, przeciez to trywialne... wysylam na priv.

    marekz