  • Data: 2004-01-21 08:46:23
    Temat: Re: [mbank] komunikat - oferta
    Od: "slovek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cze
    też dostałem ..
    tylko ze od połowy listopada załatwiam KO ... jestem już po wizycie kuriera.
    Ale zdolności kredytowej zgodnie z dziwnymi ich przepisami nie mam (zbyt
    krótka umowa o pracę).

    p.s.
    Po wielu pytaniach: dlaczego zdolność kredytową będzie miała osoba której
    dochody to umowa o prace/zlecenie, a nie bedzie jej miala osoba z umową o
    pracę (trwającą jeszcze krócej niż rok), do dziś nie dostałem
    satysfakcjonującej odpowiedzi ...

    slovek