  • Data: 2005-08-11 20:20:59
    Temat: Re: mbank i ich problemy
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wk napisał(a):

    > Z normalnej transakcji mozna sie wycofac a benzyny z baku nie spuscisz...
    > BTW nie przejmuj sie, to sie moze zdazyc w kazdym banku.

    Przypomniała mi się taka sytuacja:

    Mój kolega kupował kiedyś paliwo. Jak już zatankował, zorientował się,
    że ma tylko kartę żony (Maestro Pekao SA, autoryzowana PINem). Podszedł
    do okienka i podał tę kartę. Sprzedawczyni oczywiście zorientowała się,
    że to nie jego karta i zaprostestowała. Odparł ze spokojem, że to karta
    jego żony i że nie ma problemu, żeby nią zapłacił ( bezczelny;-) -
    zwłaszcza że nie miał za bardzo jak tego dowieść, bo na karcie było inne
    nazwisko niż jego - karta pamiętała jeszcze czasy panieńskie jego
    małżonki). Kobieta nie chciała o tym słyszeć. Po krótkiej wymianie zdań
    zapytał z uśmiechem: "To co, spuszczamy paliwko, tak?"

    I to poskutkowało (!) : sprzedawczyni przeciągnęła kartę w terminalu, on
    wpisał PIN, podziękował grzecznie i pojechał w siną dal...

    Marek