  • 1. Data: 2002-02-07 22:06:44
    Temat: mbank, gdzie szczegolowa TOiP?
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Jestem swiezutkim uzytkownikiem :) i nigdzie nie moge sie dopatrzyc
    szcegolowej tabeli oplat i prowizji, dreczy mnie jakie czynnosci
    i oplaty kryja sie w tym punkcie tabeli:

    "Czynności inne niż wymienione w Tabeli, związane z obsługą rachunku do
    15 zł"

    A szczegolnie ile kosztuja listy hasel jednorazowych, ktore wlasnie
    zamowilem?
    Btw mogliby gdzies zaznaczyc ze pierwszej listy nie wysla
    bez zamowienia, przynajmniej ja nie zauwazylem nigdzie informacji
    zeby od razu sobie zamowic.

    --
    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu

  • 2. Data: 2002-02-07 22:09:55
    Temat: Re: mbank, gdzie szczegolowa TOiP?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A szczegolnie ile kosztuja listy hasel jednorazowych, ktore wlasnie
    > zamowilem?

    nic nie kosztuja

  • 3. Data: 2002-02-07 22:11:07
    Od: <t...@p...onet.pl>

    http://info.mbank.com.pl/tabela.html

    > A szczegolnie ile kosztuja listy hasel jednorazowych, ktore wlasnie
    > zamowilem?

    Za darmo.

    > Btw mogliby gdzies zaznaczyc ze pierwszej listy nie wysla
    > bez zamowienia, przynajmniej ja nie zauwazylem nigdzie informacji
    > zeby od razu sobie zamowic.

    http://info.mbank.com.pl/faq12.html#4

    Lenistwo w narodzie kwitnie na potęgę...

    Pozdrawiam,
    PunTomas

  • 4. Data: 2002-02-07 22:15:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    rozumiem ze to widziales?

    http://info.mbank.com.pl/tabela.html

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 5. Data: 2002-02-07 22:19:58
    Temat: Odp: mbank, gdzie szczegolowa TOiP?
    Od: "mik" <m...@p...onet.pl>

    lista jest darmowa

  • 6. Data: 2002-02-07 22:21:46
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > rozumiem ze to widziales?
    >
    > http://info.mbank.com.pl/tabela.html

    Chyba jakby toto widział, to chybaby się nie pytał... Ale są różne cuda i
    dziwy...

    Pozdrawiam,
    PunTomas

  • 7. Data: 2002-02-07 22:25:29
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    > http://info.mbank.com.pl/tabela.html

    nie napisales mi nic czego bym nie wiedzial, jakbys nie zauwazyl to
    w swoim poscie cytowalem tabele do ktorej link mi podales, a pytalem
    o szczegolowa

    > http://info.mbank.com.pl/faq12.html#4

    to jak zamowic liste tez wiem, przeciez napisalem ze wlasnie sobie
    zamowilem, chodzilo mi tylko o to ze nowym uzytkownikom mogliby
    gdzies przypominac o koniecznosci jej zamowienia (moglbym przypuszczac
    ze dostane ja razem z dokumentami z banku tak jak w przypadku
    zdrapki inteligo)

    > Lenistwo w narodzie kwitnie na potęgę...

    masz racje, niektorym nawet nie chce sie przeczytac posta na ktory
    odpowiadaja...

    --
    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu

  • 8. Data: 2002-02-07 22:28:40
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    > Chyba jakby toto widział, to chybaby się nie pytał... Ale są różne cuda i
    > dziwy...

    no, np. PunTomas, cos taki zadziorny dzis ? ;))
    przeczytaj odpowiedz na Twoj pierwszy post, i moze jeszcze raz
    przeczytaj moje pytanie, UWAZNIE i POWOLI...

  • 9. Data: 2002-02-07 22:46:53
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > no, np. PunTomas, cos taki zadziorny dzis ? ;))
    > przeczytaj odpowiedz na Twoj pierwszy post, i moze jeszcze raz
    > przeczytaj moje pytanie, UWAZNIE i POWOLI...

    Nie istnieje
    Szczegółowa Tabela Opłat i Prowizji, ani żadna inna Najszczególniejsza Tabela
    Opłat i Prowizji...
    Jest tylko
    Tabela Opłat i Prowizji.

    Chyba że skądsiś wyczytałeś, że są dwie aboli trzy lub cztery takie tabele...

  • 10. Data: 2002-02-07 23:14:17
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie istnieje
    > Szczegółowa Tabela Opłat i Prowizji, ani żadna inna Najszczególniejsza
> [...]

    Czyli reszta to tylko wyciag z TOiPu