  • 1. Data: 2002-06-04 16:03:40
    Temat: /mbank/ ekarta i jej obciazenie!
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    Witam.
    Operator: IDEA. ekarta mbanku.
    Czy obciazenie ekarty zadziala tj. obciazenie zwyklej VC przez
    operatora komorkowego?
    Jak ktos juz to przecwiczyl to prosze o info.
    Poza tym to tel. nie jest na moje nazwisko a ekarta bylaby na mnie...

    Pozdrawiam.
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-06-04 16:39:29
    Temat: Re: /mbank/ ekarta i jej obciazenie!
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "SunWoj" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Operator: IDEA. ekarta mbanku.
    > Czy obciazenie ekarty zadziala tj. obciazenie zwyklej VC przez
    > operatora komorkowego?

    Zadziala.

    > Poza tym to tel. nie jest na moje nazwisko a ekarta bylaby na mnie...

    Na upowaznieniu jest chyba osobne miejsce na wpisanie danych posiadacza
    karty platniczej.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 3. Data: 2002-06-05 08:52:18
    Od: Michal <s...@p...onet.pl>

    SunWoj wrote:

    > Witam.
    > Operator: IDEA. ekarta mbanku.
    > Czy obciazenie ekarty zadziala tj. obciazenie zwyklej VC przez
    > operatora komorkowego?
    > Jak ktos juz to przecwiczyl to prosze o info.

    Zadziala, jezeli uda Ci sie przekonac obslugujaca Cie osobe do
    zaakceptowania tej karty i przyjecia podpisu "zgodnego z podpisem na
    karcie" ;-)
    Mnie sie udalo.

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 4. Data: 2002-06-06 08:17:46
    Od: <s...@p...fm>

    > Zadziala, jezeli uda Ci sie przekonac obslugujaca Cie osobe do
    > zaakceptowania tej karty i przyjecia podpisu "zgodnego z podpisem na
    > karcie" ;-)

    Moglbym prosic jasniej?
    W salonie prosili o potwierdzenie zgodnosci pospisu czy jak? Myslalem ze mozna
    to zalatwic listownie?

    Wojtek

  • 5. Data: 2002-06-06 09:19:09
    Od: Michal <s...@p...onet.pl>

    s...@p...fm wrote:

    > Moglbym prosic jasniej?
    > W salonie prosili o potwierdzenie zgodnosci pospisu czy jak? Myslalem ze mozna
    > to zalatwic listownie?

    Prawdopodobnie mozna listownie -- wtedy pewnie nie ma problemu :-)

    Ja zalatwialem w salonie, przy okazji przerejestrowania telefonu.

    Pzdr,
    Michal

  • 6. Data: 2002-06-06 16:07:55
    Temat: Re: Re: /mbank/ ekarta i jej obciazenie!
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    Bo chcem specjalnie dla tego celu zamowic e-karte, wiec nie chcem byc
    w plecy jak to nie wyjdzie.
    Czy ona dziala jak normalna VC?

    Wojtek

  • 7. Data: 2002-06-06 18:34:20
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    Dzwonilem do IDEI i pani powiedziala ze chce xero VC.
    Czy mbank wydaje w ogole cos na ksztalt VC czy to tylko swistek
    papieru na ktorym jest numerek karty?

    Wojtek

  • 8. Data: 2002-06-06 19:08:02
    Od: "Shu Riken" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    http://info.mbank.com.pl/ekarta.html :-)
    Więcej o jej działaniu na http://mBank.blog.pl

  • 9. Data: 2002-06-08 08:48:29
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 06 Jun 2002 20:34:20 +0200, SunWoj <s...@w...pl> wrote:

    >Dzwonilem do IDEI i pani powiedziala ze chce xero VC.
    >Czy mbank wydaje w ogole cos na ksztalt VC czy to tylko swistek
    >papieru na ktorym jest numerek karty?

    Sproboj wyslac upowaznienie faxem po prostu. Kiedys ta zrobilem i nikt
    ksera nie chcial. Ale to byla VC.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl