  • Data: 2005-05-21 16:07:39
    Temat: Re: mbank - czy warto ?
    Od: Gree <g...@T...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-05-21 17:46, Dj Gippo napisał(a):

    > ogolnie nie chodzi mi nawet o ten 1% ale o to zeby miec juz konto na
    > stale.. bez wymagania stalej wplaty itp.
    > jak porownywalem pod siebie mbank i inteligo to lepiej widzi mi sie
    > mbank..

    Otóż to :-) Zależy jak dla kogo ;-)

    > w inteligo - drozsze przelewy do innych bankow, oplata miesieczna za
    > karte,

    Faktycznie przelewy droższe, opłata za kartę jest - ale kartą VE z
    Inteligo możesz dokonywać transakcji przez Internet. W mBanku jest do
    tego osobna karta wirtualna - eKARTA (25 PLN/rok)

    > w dostosowaniu do moich warunkow bardziej oplaca mi sie oferta
    > mbanku.. poniewaz nie wiem jakei bede mial w czasu studiow wplywy na
    > konto.. jezeli ponizej 100 zl to jeszcze bym placil za prowadzenie konta..

    mBank tu będzie IMHO odpowiedni.

    > a w mbanku prowadzenie konta mam za darmo.
    > chodzi mi o opinie nt mbanku czy jest solidny, nie robi problemow w
    > zalatwieniu czegos itp. Czy ten bank jest wart powiezonych im pieniedzy?

    mBank jest ok :-) Musisz tylko wziąść poprawkę na fakt, że to bank bez
    oddziałów i że wszysyko będziesz musiał załatwić przez Internet lub telefon.

    Gree