  • Data: 2005-05-21 20:18:55
    Temat: Re: mbank - czy warto ?
    Od: "Łukasz Walicki" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zostałem przy mBanku i PKO. Inteligo jest za drogie w utrzymaniu. SMS ok 5
    > zł (miesięcznie) , przelewy ok 1 zł, utrzymanie konta ok 5 zł.
    > a w mBanku przelew 0,5 zł, konto 0 zł, SMS kosztuje mnie 1 grosz (swojak)

    Hmmm.
    Tyle tylko, że za te 4,99 miesięcznie jesteś prawie natychmiast informowany
    o wszelkich zdarzeniach na rachunku. A w mbanku sam musisz wysłać smsa z
    zapytaniem i dopiero otrzymujesz interesującą informację.
    Utrzymanie konta kosztuje 4,99 - tylko kiedy średnie mies. saldo jest
    mniejsze od 100 zł. Wiadomo, że jest to jakieś utrudnienie...
    Ja ogólnie rzecz biorąc lubię Inteligo:).

    pzdr,
    ŁW