  • Data: 2003-02-11 22:20:20
    Temat: Re: mbank - ale jaja:(
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b2bj8d$dce$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    > na
    >
    > Zwijaj pieniądze i uciekaj ;-)
    > A tak na serio - przelano do tej pory dziesiątki postów na ten temat.
    > Szkoda, że niektórzy nie dostrzegają, że nikt nie był wskazać na REALNE
    > zagrożenie płynące z tego faktu.

    Sorki, ja nie widziałem żadnego (nie czytam listy ebanki - można gdzieś
    zobaczyć ten wątek?)
    Zakładam, że poruszono to co w sumie już zasugerowałem: dość banalne jest
    zrobienie mbankowego okienka do logowania
    przycisk 'Zaloguj ponownie' też można się pozbyć, urla zaciemnić, żeby
    <input> sErrDesc były nie widoczne.
    Teraz taki link, można wstawić nie wiem np na strony rejestrujące domeny,
    sklep inernetowy itp (nie wiem jak jest na allegro)
    I IMHO można to tak zrobić, żeby system faktycznie nas zalogował a
    user/password podesłał nam jako bonus
    Ma to oczywiście dość krótkie nogi