  • 1. Data: 2002-01-30 21:44:01
    Temat: mbank - aktywacja wznowionej karty przez IVR
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    Przed chwilą próbowałem aktywować przez IVR wznowioną karte dla pełnomosnika.
    Po autentyfikacji wybrałem stosowną opcję, podałem nr. karty i jej datę
    wazności, - ktore to dane nastepnie IVR odczytał w celu sprawdzenia poprawności.
    Nastepnie poprosił o naciśniecie "1" w celu potwierdzenia checi aktywacji
    opisanej karty, co też uczyniłem.
    Myślałem, że to już wszystko i zamierzałem się rozłączyć, kiedy ku swemu
    zaskoczeniu usłyszałem jak automat recytuje formułke o nagrywaniu połaaczenia,
    co sugerowało że przełącza mnie na operatora. Tak też się stało.
    Zreferowałem sprawe i okazało się, że karta NIE została aktywowana.
    Uczyniła to dopiero operatorka m-Linii.
    Tak wiec uważajcie na "automatyczne" aktywowanie wznowionych kart.
    Lepiej robić to od razu przez operatora, zamiast przekonać sie w trakcie
    operacji kartą ze jest nieaktywna.

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 2. Data: 2002-01-31 07:13:34
    Temat: Re: mbank - aktywacja wznowionej karty przez IVR
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

    Użytkownik "Mariusz Mroczkowski"
    <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org> napisał w wiadomości
> [...]
    > Tak wiec uważajcie na "automatyczne" aktywowanie wznowionych kart.
    > Lepiej robić to od razu przez operatora, zamiast przekonać sie w trakcie

    ja aktywowałem w IVR , a później bankomat najpierw wysunął kartę a później
    powiedział, że karta zostanie zatrzymana i powinienem się skontaktować z
    bankiem.
    no i okazało się, że nie była aktywna - coś opcja 7 w IVR szwankuje :(

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-01-31 09:09:02
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Piotr Orzechowski" <n...@p...com> wrote in message
> [...]
    > bankiem.
    > no i okazało się, że nie była aktywna - coś opcja 7 w IVR szwankuje :(

    Szwankuje to Wam Panowie słuch :-)))

    cytat z mLinii - opcja 7:
    "Aby aktywować kartę odnowioną"
    ^^^^^^^^^

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-01-31 09:22:35
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> wrote in message
    > cytat z mLinii - opcja 7:
    > "Aby aktywować kartę odnowioną"
    > ^^^^^^^^^

    Przepraszam - to mi szwankuje wzrok - nie doczytałem, że to o karcie
    wznowionej dla pełnomocnika.

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-01-31 09:54:44
    Od: "Piotr PM" <p...@p...com>

> [...]
    > bankiem.
    > no i okazało się, że nie była aktywna - coś opcja 7 w IVR szwankuje :(

    Ha! Zaraz pójdę znaleźć jakiś bankomat Euronetu i zobaczymy...