eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej › Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>
    Subject: Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
    <s...@p...org> <m...@p...waw.pl>
    <s...@p...org>
    <5fec7c25$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <5fec85b3$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <5fed86c7$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <5fed95b5$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    Date: 31 Dec 2020 12:07:08 GMT

    Dnia 31.12.2020 Wojciech Bancer <w...@g...com> napisał/a:

    > No to fajnie że każda aplikacja musi implementować wieloużytkownikowość,
    > zamiast skorzystać z funkcji systemu. Nie, smartfon jest zaprojektowany

    Nie aplikacja musi, tylko to system właśnie robi.
    Więc gierka dziecka uruchomiona na telefonie matki
    działa na innym koncie użytkownika niż aplikacja
    bankowa matki. Natomiast w przypadku PC zwykle jest
    jeden user bez hasła, gdzie korzysta się wspólnie.
    Więc gierka teoretycznie ma dostęp do tego czy owego-
    na przykład dokumentów zapisanych na dysku.

    > A kto Ci broni na Androidzie/iOS korzystać z własnego repozytorium?

    No ponoć dla mojego dobra na iOS nie mogę ;-)

    > No i co z tego? Ty żyjesz charytatywnie na tym świecie?
    > Nie rozumiem takich argumentów.

    Nie myl stwierdzenia faktu z jego oceną. Ja piszę tylko
    i wyłącznie, że powodem iż na ajfonie musisz instalować
    soft wyłącznie z koszernego źródła nie jest mityczne
    bezpieczeństwo topornego usera, a kasa z prowizji.

    Apple ma pełne prawo tak robić, to ich cyrk i ich
    małpy, jeśli już koniecznie domagasz się oceny
    "moralności" takiego działania.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.