eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej › Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <w...@g...com>
    Subject: Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
    <8...@p...mekk.waw.pl> <rqrin1$8ig$1@gioia.aioe.org>
    <5fd1f96e$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fd200e4$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fd20667$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fd20831$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <rqt6sd$1ffk$1@gioia.aioe.org>
    <5fd22eca$0$536$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <5fd23919$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <5fd26353$0$558$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <5fd28f64$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 10 Dec 2020 23:27:05 +0100

    On 2020-12-10, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    [...]

    > Jeszcze raz. Złodziej przejął telefon, więc to złodziej dostanie sms.
    > Złodziej przejął hasło do konta, więc to złodziej potwierdzi przez WWW.
    > W jaki sposób przejęcie apki jest bardziej chronione?, bo jak babcię
    > kocham nie wiem.

    Mam wrażenie, że sprowadzasz dyskusję do "złodziej przejął wszystko
    o potrzebne do przejęcia konta". No to jak przejął wszystko, to
    przejmie konto.

    Aby np. aktywować apkę mBanku trzeba przy aktywacji podać trochę
    danych osobowych, więc złodziej musi je znać. Pewnie je będzie
    znał jak Ci podpieprzy dowód, więc to też przed niczym
    nie chroni.

    Więc co proponujesz?

    --
    Wojciech Bańcer