  • Data: 2009-04-21 10:13:48
    Temat: Re: mbank
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 kwiecień 2009 11:56
    (autor ffiona
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gsk5cd$tpg$1@news.onet.pl>):
    > Nie chodzi o przelew, ale o wpłatę gotówkową. Moim zamiarem jest
    > posiadanie tylko i wyłącznie konta w mbanku.

    No ale wpłatę gotówkową w innym banku się zleca przelewem, tak jak i na
    poczcie. Możesz wpłacać, ale prowizja zależy od banku. Dlatego najtaniej
    przez Lukasa albo Multi wg mnie. Jak potrzebujesz wpłacać dużo gotówkę, a
    nie masz wpłatomatu pod ręką, to wybierz inny bank, taki, co ma oddział pod
    ręką.
    --
    Tristan