  • 1. Data: 2002-04-24 10:03:13
    Temat: materiały do pracy
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Mam ogromną prośbę, wielką, potworną! Potrzebowałabym jakieś materiały
    dotyczące tworzenia banku wirtualnego, muszę zmierzyć się właśnie z taką pracą
    dyplomową i brakuje mi tylko troszkę technicznych informacji. Jeśli ktokolwiek
    mógłby mi pomóc bardzo proszę o kontakt na skrzynkę a...@y...com
    Z góry serdecznie dziękuję.
    Agnieszka.

  • 2. Data: 2002-04-24 10:18:33
    Temat: Re: materiały do pracy
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    pracą
    > dyplomową i brakuje mi tylko troszkę technicznych informacji. Jeśli

    Grzechnik chyba bedzie najlepszy lub amerykanskie strony WWW

  • 3. Data: 2002-04-25 14:41:33
    Od: "Rad'ek" <A...@p...fm>

    > Grzechnik chyba bedzie najlepszy lub amerykanskie strony WWW

    Grzechnik to badziew wielki.

    najlepsze i najbardziej aktualne sa zawsze materialny z konferencji
    zastosowan rozwiazan IT w bankowosci, ktora odbywa sie co rok we wroclawiu.

    pozdr
    radek (zawiedziony po lekturze grzechnika)

  • 4. Data: 2002-04-25 17:10:27
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > radek (zawiedziony po lekturze grzechnika)

    No tak, ale zauwaz, ze data wydania 2000, wiec wiekszosc ksiazki pisana byla
    wczesniej.
    No i akurat niektore rzeczy sa przydatne typu historia itp - a pozniej samym
    mozna poszukac w Internecie