  • 1. Data: 2002-04-24 09:46:09
    Temat: PBK-WBK pytanie
    Od: "hipek" <h...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich. Co powiecie o banku PBK-WBK. Mam zamiar zalozyc tam konto
    osobiste. Warto czy moze poszukac innego banku?
    Dzieki
    Kasia
    r...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-04-24 09:48:48
    Temat: Re: PBK-WBK pytanie
    Od: "bartosz j bujak" <b...@w...pl>

    Witam,

    > Witam wszystkich. Co powiecie o banku PBK-WBK. Mam zamiar zalozyc tam
    konto
    > osobiste. Warto czy moze poszukac innego banku?

    Moze BZWBK albo BPH-PBK?

    pzr.
    bb.

  • 3. Data: 2002-04-24 09:51:46
    Od: "hipek" <h...@p...onet.pl>

    Moze. Sorki troche sie zakalapuckalam.
    Mialam na mysli bank z ktorym PBK polaczyl sie.
    Kasia

    Użytkownik bartosz j bujak <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aa5v0u$bc8$...@n...tpi.pl...

  • 4. Data: 2002-04-24 10:00:25
    Od: Daniel Konczyk <d...@c...NOSPAM.univ.gda.pl>

    hipek <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Moze. Sorki troche sie zakalapuckalam.
    > Mialam na mysli bank z ktorym PBK polaczyl sie.

    Wow, fajne slowo "zakalapuckalam" ;-) W ktorych stronach tak sie mowi?

    --
    Daniel
    d...@c...univ.gda.pl

  • 5. Data: 2002-04-24 10:30:41
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Daniel Konczyk wrote:

    > Wow, fajne slowo "zakalapuckalam" ;-) W ktorych stronach tak sie mowi?

    W Łodzi na pewno. Może gdzieś jeszcze.

    pzdr

    Tomek

  • 6. Data: 2002-04-24 10:42:50
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    Jesli chodzi o wysokosc oplat to -
    Warto poszukac innego banku.

    Jesli chodzi o obslugu to -
    srednia krajowa, wiecej zalezy od konkretnego oddzialu i dysponentki niz
    ogolnego standardu.

  • 7. Data: 2002-04-24 12:47:16
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Moze. Sorki troche sie zakalapuckalam.
    >Mialam na mysli bank z ktorym PBK polaczyl sie.
    >Kasia

    Nie idz tam, dziewczyno. Ja od nich uciekałem (do MultiBanku) aż sie kurzyło.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 8. Data: 2002-04-24 12:48:48
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Wow, fajne slowo "zakalapuckalam" ;-) W ktorych stronach tak sie mowi?

    A w których stronach mówi sie "wow"? Bo dawniej mówiło się tak na zachód od
    NYC...

  • 9. Data: 2002-04-24 13:59:47
    Od: "mk" <M...@p...pl>

    > Wow, fajne slowo "zakalapuckalam" ;-) W ktorych stronach tak sie mowi?

    W moich tak się mówi (czasem) - Wschodnia Polska.

    Jeśli chodzi o bank to w sumie OK, tylko że to w tej chwili chyba jeden z
    najdroższych. Próbują byc bankiem dla klasy średniej, tylko co w zamian?
    Internet tragiczny, VC bez prowizji od transakcji. Kredyt w ROR drogi,
    oprocentowanie rachunku symboliczne. Mam rachunek w filii na Słowackiego w
    Wa-wie - dobra obsługa.
    Generalnie kończę przygodę z BPH na rzecz mBanku i jakiegoś marmurka
    ze względu na okienko.

    --
    mk
    GG 13349