    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mandat - pytanie [OT]
    Date: Sun, 2 Feb 2003 23:05:50 +0100
    Sender: n...@o...pl@kat01226014.visp.energis.pl

    Użytkownik "Viacomp" <s...@m...stop.pl> napisał w wiadomości
    news:b1ju1i$q0p$1@news.tpi.pl...

    > wypluj te słowa, znając naszą rzeczywistość, żeby zbierać system o
    > wykroczeniach trzeba by zbudować osobny system komputerowy - którego
    > wdrożenie i wykonanie zajęłoby Prokomowi ze 2 lata i pochłonęło kupę
    > pieniędzy.

    I oczywiście by nie działał. :-)
    Z powodu Prokomu to ja już spędziłem noc w urzędzie miejskim, jak system nie
    potrafił policzyć kilku prostych działań arytmetycznych [ostatnie wybory].
    Nie ma co, super wrażenia, jak się śpi na schodach. ;-)

    > A tak to masz lekko zmodyfikowany poprzedni system w którym są
    rejestrowane
    > lekkie wykroczenia jako "zerowe" - i bardzo dobrze.

    No ale brzmi śmiesznie, nie? :-)

    "nie otrzymuje pan punktów karnych" =! "otrzymuje pan zero punktów"

    > ps. w każdym razie taką mam nadzieję że tak to się odbyło i nie pociągnęło
    > za sobą kosztów

    W Polsce żyjemy... :-|

    > zaś sam pomysł rejestrowania takich drobnych wykroczeń jest całkowicie
    > poprawny

    Zgadzam się w 100%.

    > - inna sprawa że jeśli nie masz na koncie takich wcześniejszych
    drobiazgów -
    > czyli zerowych punktów a Twoje wykroczenie było niewielkie to nie
    powinieneś
    > dostawać mandatu karnego !!!

    Mogłoby tak być... Ale póki co chyba tak nie działa...

    > Tak to powinno funkcjonować że jeśli zrobisz jakiś drobiazg i policjant
    > sprawdzi że to Twój pierwszy raz to powinien Cię upomnieć i odnotować w
    > bazie że coś takiego zrobiłeś.

    Ale chyba nie można wystawić punktu "zerowy" a nie wystawić mandatu... Nie
    wiem dokładnie...

    Poza tym jest jedno wykroczenie, które POWINNO być punktowane.
    Przyspieszanie, gdy jest się wyprzedzanym. Teraz jest za to zero punktów.
    Dlaczego? Przecież to powinno być tępione... A traktowane jest
    pobłażliwie...

    Chyba zeszliśmy z rozmową "lekko" OT. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782