  • 11. Data: 2002-07-19 10:10:32
    Temat: Re: maly szok - BZWBK
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Nie wiem jak w calym kraju ale w Poznaniu i Wroclawiu tak,
    > przynajmniej w niektorych oddzialach.

    Dokladnie. W Poznaniu bedzie sie duzo dzialo w sierpniu z ICBS, wiec radze
    rozwazyc trzymanie tam kasy w tym czasie - chyba ze ktos lubi skladac
    reklamacje :-))

    pzd

  • 12. Data: 2002-07-19 10:28:37
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message
    > Bo_malo_co_dziala_poprawnie ! Poza tym wiekszosc pracownikow ma trudnosci
    > obsluga tego ustrojstwa :-)

    Albo go po prostu nie lubi. Zawsze jak dzwonię do oddziału (Legnica) i muszę
    podawać
    numer konta, to podaję NRB (bo taki mam przed nosem w komputerze). Z reguły
    słyszę
    - Nie nie... to moze po nazwisku znajdę
    (bo nie pamiętam starego numeru rachunku)

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 13. Data: 2002-07-19 12:51:25
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr J. Ochwal" <d...@o...net> napisał w wiadomości

    > A co? ICBS już hula?
    > --
    Kielce wciaz na ZORBIE ;-)

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2002-07-19 14:22:44
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał:

    > Nie wiem jak w calym kraju ale w Poznaniu i Wroclawiu tak,
    > przynajmniej w niektorych oddzialach.

    Właśnie dzisiaj chciałem wpaść do 21 oddziału we Wrocku,
    a tu karteczka w stylu "z powodu zmiany systemu informatycznego"
    czynne do godz. 13.00" :-\

    hosi

  • 15. Data: 2002-07-19 15:00:05
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie dzisiaj chciałem wpaść do 21 oddziału we Wrocku,
    > a tu karteczka w stylu "z powodu zmiany systemu informatycznego"
    > czynne do godz. 13.00" :-\

    Wpadl mi w rece przewodnik po Europie wydany w 1987 roku przez Volvo... Jest
    w nim cos takiego
    <cite>
    Poland
    [...]
    Banks: 8 a.m. - 7 p.m. Mon - Sat
    [...]
    </cite>
    No, ale wtedy o kartach, bankomatach [nie wpominajac o bankowosci
    elektronicznej] mozna bylo tylko snic ;).

    Maciej

  • 16. Data: 2002-07-19 15:46:44
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "jaca" <j...@b...pl> napisał w wiadomości

    > fajnie ze w BZWBK tak to wyglada, ale w BSK taka operacja jest wykonywana
    > calkowicie on-line, czyli przelew wychodzi z jednego rachunku i juz jest
    na
    > innym, oczywiscie w ramach BSK

    W BZWBK juz tez. Wydalem przez Internet dyspozycje z ROR-u
    i po kilku sekundach pieniadze byly na rachunku w biurze
    maklerskim (tez BZWBK).

    Michal Letowski

  • 17. Data: 2002-07-19 15:51:33
    Od: "Maciej Piotrzkowski" <m...@e...de>

    > A co? ICBS już hula?
    > --
    > pjo

    Właściwie to bardziej kuleje jeszcze... W Trójmieście wdrażają program
    naprawczy, bo ponaliczał wszystkim klientom prowizje za wysyłanie wyciągu
    (1,50zł). I choć ta prowizja nikogo nie dziwi, bo w BZWBK chyba w każdym
    oddziale, w którym wdrażali nowy system to powtarzał się problem, to w
    Gdańsku jest o tyle gorzej, że ICBS nie potrafi naliczać prowizji za
    prowadzenie r-ku oraz przelewy zlecane w kanałach elektronicznych. Objawia
    się to tym, że niektórzy posiadacze Konta24plus mają pobieraną prowizję
    (6zł) w trzech ratach po 3zł... Doprawdy nie wiem jak oni tego dokonali,
    zwłaszcza że prowizję pobnierają w ratach tygodniowych... Obawy także budzi
    fakt, że niektórym klientom nie pobierają prowizji za przelewy wykonywane w
    kanałach elektronicznych (50gr i 1,50zł) - strach, bo nie wiadomo kiedy
    sobie to odbiją.
    A co do online w BZWBK to doprawdy sam już nie wiem jak to działa. Ku mojemu
    zdziwieniu niektóre przelewy w ramach BZWBK chodzą online (np. wysyłane
    przez kanały elektroniczne późnym wieczorem), a niektóre są księgowane w
    kolejnych transzach eliksirowych. Chyba sam BZWBK nie specjalnie sobie zdaje
    sprawę z tego, jak działa ich ICBS.
    Mówi się trudno. Czy w każdym banku, w którym wdrażany był ICBS (INGBSK,
    Millennium) były problemy? To na co ten system komu...
    Maciej /-/

  • 18. Data: 2002-07-20 06:46:24
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    > rowniez w dawnym Gdanskim - jeszcze kilka oddzialow zostalo, ale
    najblizsze 2
    > weekendy i wszystko bedzie w przeniesione na ICBS do Millennium

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    że niby jak? Jaki ICBS do Millenium???? A może do PKO SA BP ???

  • 19. Data: 2002-07-23 13:17:31
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>
    napisał w wiadomości news:ah8dg6$hp3$1@news.tpi.pl...
    > "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message
    >
    > Ja taki szok przezylem, jak zobaczylem, ze zasilenie karty z roru
    > bzwbk-owskiego
    > - czyli przelew wewnetrzny - zostalo zrealizowane w pare godzin, a nie w
    dwa
    > dni,
    > jak do tej pory....

    Karty VC?
    Zrealizowany czy widoczny przez internet?
    U mnie zapewne tez realizuja w pare godzi, ale widac to dopiero nastepnego
    dnia :-))

    Karol