  • Data: 2013-03-06 20:22:18
    Temat: Re: mSaver z 9% na 5% i teraz na 4,5% - WAŻNE
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-06 20:03, Benny pisze:
    > Więc tak (nie zaczyna się zdań od więc, ale w ten sposób można silniej swrócić
    uwagę czytających):

    > - co miesiąc wrzucam 1001 zł na ekonto, następnego dnia wypluwam
    > - 20-tego dnia każdego miesiąc na mSaver wpływa rzecz jasna 1zł
    > - na mSaver utrzymuje ok 9700-9800
    >
    > Wszystkie warunki godnie spełnione, aczkolwiek jestem najgorszym z możliwych
    klientem dla banku (jak wiekszosc na tym forum), więc chcą mi pewnie uprzykrzyć
    życie. A czy płatność kartą "ma coś do promocyjnego oprocentowania mSavera" ?
    Chciałbym zamknąć kartę, bo matka ma swoją a nie chcę wykręcać 100 zł miesięcznie dla
    mBanku.

    Nie powinna. Nie mam karty, a mSaver płaci 7%

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.