  • Data: 2013-03-06 23:31:53
    Temat: Re: mSaver z 9% na 5% i teraz na 4,5% - WAŻNE
    Od: "Bartnick" <a...@P...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,
    > Ja-tam (też "stary") zasilam, 1zł co miesiąc. W końcu to PSO :)
    > A bugi w systemie - jak najbardziej. Może i zamierzone. Też doświadczyłem,
    > pisałem tu o tym. Zareklamowałem. Uznali.

    Ja też warunki spełniam, dodatkowo zasila się automatycznie 1PLN co miesiąc
    i niestety oprocentowanie msavera spadło najpierw do 5, a teraz do 4,5%.
    Zareklamowałem oczywiście i tak reklamacja wisi sobie już 20 dni.
    Jak widać bank koniecznie chce dobić do 30 dni na reklamację.
    Działowi reklamacji zabierze pewnie 30 dni, to co panienka na infolinii
    ustaliła w 15 minut. Żeby nie było te 15 minut opłacone moim połączeniem
    teledonicznym ;)

    Możesz napisać po jakim czasie uznali Ci reklamację?
    I czy naliczyli procent od dnia kiedy bezprawnie obniżyli?

    Pozdrawiam
    Bartnick