  • Data: 2004-05-17 10:34:30
    Temat: Re: mKiosk w Bytomiu - pytanie
    Od: "PiotR" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@W...nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c8a45b$pok$1@news.onet.pl...

    > A co ma piernik do wiatraka ? Argumentacja conajmniej bezsensowna.

    Mąkę ?
    Nie mieszkam w Bytomiu i mam do niego ok 30 km wiec
    chcialem sie dowiedziec o godziny otwarcia mKiosku by nie pojechac na marne.
    Na moje pytanie do i...@m...com.pl dostalem odpowiedz jak zacytowalem.
    Dlatego pytam sie albo mieszkancow Bytomia albo kogos kto byl w mKiosku
    i zapamietał godziny otwarcia.

    Piotr